Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Вартість життя в Україні оцінюється на рівні $ 219 тис.

Вартість життя в середньому в Україні оцінюється на рівні $ 219 тис.

Такі дані були отримані на підставі статистики щодо загиблих у ДТП за 2015 рік. Про це свідчать результати національного дослідження оцінки вартості життя і сукупних збитків держави від наслідків ДТП.

При цьому згідно з оцінкою, що враховує тільки офіційні дані по збитках держави від ДТП, вартість життя становить $ 79 тис. (1,7 млн грн), за оцінкою, що враховує збитки держави і домашніх господарств, - $ 177 тис. (3,9 млн грн) , за узагальненою оцінкою соціально-економічних збитків валовим методом на підставі всіх наявних даних, - $ 400 тис. (10,5 млн грн).

«У нас дуже велика тіньова економіка і саме це викривляє дані. Насправді, цифра могла б бути ще більшою, якби у нас було більше статистичної інформації і більше економіки було виведено з тіні», - пояснила глава проекту Traffic Challenge Ольга Дробишева.

За результатами дослідження, середній загальний економічний збиток від ДТП в Україні становить 27,3 млрд грн ($ 1,25 млрд або 1,45% ВВП країни). При цьому збиток держави - 10,6 млрд грн ($ 485 млн або 0,53%), збиток держави і домашніх господарств - 26 млрд грн ($ 1,2 млрд або 1,32%), валовий соціально-економічний збиток - 45 млрд грн ($ 2,07 млрд або 2,5%).

Згідно з практикою страхових компаній, в обов'язковому страхуванні автоцивільної відповідальності (ОСАЦВ) на відшкодування моральної шкоди потерпілим в ДТП приходиться лише 5% загальної суми страхового відшкодування.

«Життя і здоров'я» сьогодні відшкодовується тільки приблизно на 5%, все інше - це матеріальні збитки. Повинно бути все навпаки», - констатував президент Ліги страхових організацій України (ЛСОУ) Олександр Філонюк.

Як пояснила голова правління СК «Граве Україна» Наталія Базилевська, страховики не виплачують відшкодування за шкоду, завдану життю в разі ДТП бо, в зв'язку з тим, що такі події тягнуть кримінальну відповідальність, їх винуватці, намагаючись уникнути можливих кримінальних процесів, узгоджують з потерпілою стороною всі моменти щодо відшкодування в «нестатистичному порядку».

Вона також зазначила, що в ЄС сума відповідальності за життя становить мінімум EUR 2 млн, а в розвинених країнах досягає EUR 15 млн.

У свою чергу Філонюк підкреслив, що поступове збільшення лімітів відповідальності по ОСАГО в Україні до рівня 1 млн євро можливо мінімум до 2025 року. Зараз активи і резерви українських страховиків не досягли рівня, що дозволяє здійснювати відшкодування на рівні колег у країнах ЄС.

Крім того, правозахисник Володимир Караваєв звернув увагу на те, що українські страховики не вкладають свої кошти в підвищення безпеки на дорогах, посилаючись на те, що вони не зацікавлені в цьому. І це в той час як у всьому світі СК керуються формулою: чим менше ДТП, тим більше прибутку.

За статистикою за 2015 рік, 14% смертей в Україні відбулися в результаті ДТП. У 17% всіх зафіксованих ДТП були потерпілі, з них 12% померли і 88% були травмовані.

Найбільше в результаті ДТП помирають люди працездатного віку - від 20 до 45 років. При цьому чоловіків помирає в чотири рази більше ніж жінок, травмується - в 19 разів більше.

Дослідження вперше в Україні ініціювала Національна програма щодо попередження дорожньо-транспортного травматизму дітей і молоді «Traffic Challenge».