Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Страхування здоров'я на відпочинку за кордоном: як зробити все правильно

Для того, щоб отримати адекватну медичну допомогу на відпочинку в іншій країні, необхідно уважно поставитися до оформлення страховки.

Багато українців прагнуть провести довгоочікувану відпустку якнайкраще, особливо якщо мова йде про відпочинок за кордоном. Однак зіпсувати враження може будь-яка проблема зі здоров'ям, не кажучи вже про серйозні.

Сайт "Сегодня.ua" розбирався, що потрібно зробити кожному туристу для того, щоб уникнути проблем з отриманням медичної допомоги в іншій країні.

Обов'язковою умовою для отримання візи в більшість країн світу є "Поліс виїжджаючих за кордон", який оформляється в страховій компанії. Але перше, що потрібно зробити перед оформленням страховки - переконатися, що страхова компанія не позбавлена ​​ліцензії і має право укладати такі договори. Це можна подивитися на сайті Нацкомфінпослуг. Також корисно буде почитати в інтернеті відгуки про страхову компанію, радить адвокат, керівник компанії "Страховий юрист" Денис Конюшка.

"Потрібно розуміти, що, для чого, і від чого ви страхуєте. Покривається далеко не всі. Наприклад, якщо ви їдете кататися на лижах - то в полісі страхування обов'язково має бути відповідне покриття. Бо якщо, катаючись на лижах, турист травмується - страховик зможе відмовити у виплаті. Також опціональне відшкодування шкоди у зв'язку з втратою багажу, квитків тощо", - розповідає Конюшка.  Потрібно вивчити обрану програму страхування і зрозуміти, що і як покривається страховкою.

Основний пункт, за яким вибирається програма страхування, - це зона покриття по медичному обслуговуванню, яке включає в себе медикаменти, швидку допомогу, амбулаторне та стаціонарне лікування.

Перед поїздкою туристу необхідно вибрати договір страхування з огляду на мету і місце поїздки. Так само варто звернути увагу на наявність франшизи в договорі страхування (франшиза - це частина збитків, яка в будь-якому випадку не відшкодовується страховиком). Потрібно врахувати, що договір з франшизою коштує дешевше, але, якщо, наприклад, франшиза за договором становить 50 доларів, туристу доведеться самостійно компенсувати їх при зверненні за допомогою.

 

Серед обов'язкових опцій в договорі страхування повинні бути:

- Амбулаторне лікування - амбулаторно-поліклінічна допомога. За даними страховиків, її отримують близько 80% всіх пацієнтів, яким потрібне було лікування.

- Стаціонарне лікування, яке передбачає цілодобове перебування в медзакладі. При цьому палата, необхідна діагностика і призначення, лікарські препарати та харчування забезпечуються безкоштовно. Зазвичай передбачається, що в цьому випадку забезпечується також цілодобовий медичний нагляд та проведення всіх необхідних медичних процедур.

- Медична евакуація, яка передбачає медичне транспортування застрахованого на батьківщину, якщо за медичними показаннями він не може цього зробити самостійно або без супроводу лікаря.

- Екстрена стоматологічна допомога (на певну суму).

Особливо важливе значення має наявність покриття амбулаторної допомоги, якщо разом з дорослими подорожують діти, зазначають фахівці.

Крім обов'язкових опцій, існують також додаткові, наприклад, страхування від нещасного випадку. Цією опцією не варто нехтувати, оскільки збиток здоров'ю, завданий в результаті нещасного випадку, може виявитися набагато відчутнішим, ніж просто застуда або алергія на укус комахи, які будуть покриватися опцією медичного обслуговування.

Як зазначають у страхових компаніях, останнім часом туристи стали частіше цікавитися новими розвагами, в тому числі і екстремальними, які створюють певний ризик для здоров'я. У таких випадках радять вибирати страховку, яка включає додаткові ризики при занятті активними видами спорту, або заняття спортом на професійному або аматорському рівні.

"Варто зазначити, що страховка для занять спортом буде коштувати дорожче, ніж страховка, яка покриває ризики, пов'язані із заняттями активними видами спорту. Тут клієнт повинен чесно зізнатися, чим саме він планує займатися за кордоном на відпочинку, щоб не виявилось, що бажання заощадити призведе до того, що при зверненні в асистанс з проблемами зі здоров'ям, страхова компанія буде змушена відмовити в покритті такої події, оскільки вона не передбачена умовами договору або програмою страхування.

При оформленні поліса страхування для виїзду за кордон є ще можливість вибрати додаткові опції - втрата багажу, скасування поїздки, громадянська відповідальність, дострокове повернення на батьківщину, відновлення або повернення втрачених документів, послуги адвоката і т.д., але вони оформляються за бажанням.

"Існують програми для виїжджаючих за кордон, які є базовими - покриття медичних витрат, страхування від нещасного випадку, репатріація тіла. І є різновиди програм з більш широким наповненням, наприклад: організація пошукових заходів у разі нещасного випадку, оплата вартості телефонних переговорів, пов'язаних зі страховим випадком - але це вже нетрі і турист навряд чи стане про це замислюватися і переплачувати ", - говорить фахівець зі страхування Євгенія Ковальчук.

 

Що робити, якщо потрібна медична допомога на відпочинку

При виникненні проблем зі здоров'ям на відпочинку в першу чергу потрібно дзвонити в страхову компанію, яка організовує весь подальших процес. Це дуже важливо, оскільки більшість відмов у виплаті за туристичними полісами пов'язані з неправильними діями застрахованих при виникненні проблем зі здоров'ям, каже адвокат Денис Конюшка.

"Страхова компанія може відмовити у виплаті, якщо страхувальник скористався медичними послугами без дозволу і узгодження дій з ассистансом. Винятком може бути тільки необхідність термінової допомоги, щоб уникнути важких наслідків, та й то не завжди. Тобто найголовніший аспект - телефонуйте в асистанс і узгодьте з ним всі дії ", - радить Конюшка.

Асистансу страхової потрібно буде повідомити свої дані, місце перебування і обставини того, що сталося. Після цього асистанс зобов'язаний організувати допомогу, направити до постраждалого лікаря або потерпілого в лікарню, або ж організувати його транспортування до медзакладу.  Також страхова в рамках укладеного договору повинна забезпечити оплату наданих послуг та необхідних медикаментів.

"Бувають екстрені випадки, коли ситуація вимагає прийняття негайного рішення, пов'язаного з необхідністю отримання швидкої медичної допомоги або у застрахованого просто немає можливості зв'язатися з компанією, що асистує. В такому випадку слід самостійно звернутися до найближчого медичного закладу для отримання необхідної допомоги", - радить провідний фахівець управління по роботі з корпоративними клієнтами страхової компанії "Країна" Євгенія Ковальчук.

У такій ситуації важливо пред'явити лікареві страховий поліс. При необхідності, пацієнт повинен буде сам оплатити послуги. У такому випадку важливо отримати від лікаря належним чином оформлені платіжні документи, чеки або квитанції. Потім на підставі цих документів та заяви на страхову виплату страхова відшкодує витрати на лікування в межах страхової суми і ліміту за договором страхування.

Якщо ж потерпілий потрапляє в стаціонар, то лікування організовує і оплачує страхова компанія: страховка покриє консультацію лікаря, діагностику, лікування, медичні препарати, невідкладне оперативне втручання, перебування в палаті, харчування. Але слід пам'ятати, що ці послуги будуть надаватися тільки до нормалізації стану хворого.

 

Якщо виникли проблеми із страховою

Слід пам'ятати, що є випадки, коли страховка не допоможе. В першу чергу, це стосується тих захворювань, які вказані в списку винятків у договорі, наприклад, алергічні реакції на шкірі, хронічні захворювання, лікування новоутворень, неврологічні захворювання, трансплантація, пластична хірургія та інше, розповідає начальник сектору андеррайтингу та врегулювання ВЗР страхової компанії "ВУСО" Світлана Дяченко.

Якщо, наприклад, поліс покриває тільки стаціонарну допомогу, то будь-який звичайний візит до лікаря турист буде оплачувати самостійно. Крім того, страхова відмовить у допомозі, якщо щось зі здоров'ям туриста сталося тоді, коли він був п'яний.

У разі ж, якщо застрахований порушує умови договору або не виконує свої обов'язки за договором, страхова в оплаті послуг відмовить, зазначає адвокат Денис Конюшка. За словами правозахисника, проблеми з виплатами або послугами страхових виникають дуже часто, і порушення з боку застрахованого - не єдина причина цього. Так відбувається, якщо страхова компанія є неплатоспроможною і не може виконати свої обов'язки, або ж - не хоче.

Інший випадок - найчастіший - коли платоспроможна страхова трактує ситуацію і норми договору виключно в свою сторону, намагаючись відмовити у виплаті або істотно зменшити суму до виплати.

Для того, щоб уберегтися від проблем зі страховкою, важливо правильно вибрати надійну компанію і обсяг покриття, розуміти, що саме страхує компанія, а що - ні, і повністю виконувати свої обов'язки по полісу страхування, каже юрист.

У разі, якщо зі страховою виникли проблеми, у туриста є кілька варіантів дій. Можна написати розгорнуту претензію в страхову компанію або скаргу в Нацкомфінпослуг. Але найефективнішим способом відстояти свої права - хоч і найдовшим - є суд.

 

Додаткові рекомендації фахівців:

- Не варто слухати рекомендації співробітників готелю про те, в яку клініку звернутися. Таким чином вдасться уникнути самостійних оплат послуг лікарів і витрати зайвого часу на лікування, яке може виявитися вкрай неефективним.

- Якщо в поїздці планується активний відпочинок - дайвінг, катання на лижах, квадроциклах, обов'язково потрібно придбати поліс, що включає дану опцію. У стандартних полісах такі активності не покриваються страховою компанією, і в разі виникнення проблем зі здоров'ям, в допомозі страхова відмовить.

- Перед поїздкою краще сфотографувати поліс і закордонний паспорт. Це дозволить швидше ідентифікувати туриста і, відповідно, швидше організувати медичну допомогу.

- У поїздку з собою краще взяти індивідуальну аптечку - ті ліки, які турист зазвичай приймає при простудних захворюваннях, порушеннях травлення тощо.

Обирайте надійну страхову компанію та подорожуйте безпечно і з задоволенням!