Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Водієві на замітку: українцям готують нові Правила дорожнього руху

В Україні хочуть запровадити нові правила дорожнього руху - відповідний законопроект вже зареєстрований у Верховній Раді.

Якщо за нього проголосують, то ми зможемо складати іспити на права онлайн і навіть не відвідувати автошколу. Пішоходів будуть карати за те, що вони вискакують на проїжджу частину або переходять дорогу в навушниках, а затятих порушників ПДР змусять проходити ідіот-тест.

За новими правилами водіїв каратимуть за агресивне кермування - це різке гальмування без причини, невиправдане переміщення з ряду в ряд, розворот не зі своєї смуги і навіть демонстрація непристойних жестів. Юристи вважають, що агресивна їзда - оцінний критерій. Ступінь агресії неможливо визначити без прив'язки до конкретної ситуації. Тому, швидше за все, санкції будуть застосовуватися до порушника в разі аварії - і то, якщо манера його їзди була зафіксована.

Пропонують звільняти від відповідальності, якщо водій вимушено порушив правила, через те, що хтось створив аварійну ситуацію. «Якщо вас хтось підрізав і ви, ухиляючись, збиваєте людину, то відповідальність за це повинен нести водій другого автомобіля, а не ви, при наявності відповідних доказів, що все було саме так. Це може бути запис з відеореєстратора або покази свідків», - пояснив «Вістям» автоюрист і один з авторів законопроекту Володимир Караваєв.

А ось злісних порушників відправлять на психофізіологічну експертизу - такий собі ідіот-тест, який проводять в Європі, наприклад в Німеччині (просять, наприклад, червоним олівцем намалювати ялинку, а потім пояснюють, що червоних ялинок не буває).

«Якщо водій регулярно проїжджає на червоне світло або паркується в недозволених місцях, але гаманець дозволяє йому оплачувати штрафи, то міра покарання для нього не може бути однаковою кожен раз. Він небезпечний. Тож патрульний може перевірити водія по базі і при наявності у нього більше трьох порушень самостійно подати позов до суду на порушника», - говорить Караваєв.

Карати будуть і пішоходів: за те, що вони вибігають на дорогу або переходять її в навушниках, а також п'яних велосипедистів. Скільки доведеться платити, вирішать пізніше, так само як і визначать механізм стягнення штрафів, адже, наприклад, пішохід завжди може сказати, що забув документи.

Правда, юрист Андрій Вареник упевнений, що штрафи для пішоходів працювати не будуть: «Швидше за все, ситуація буде, як зі штрафами за куріння - існують, але на практиці не використовуються».

 

Іспит знімуть на відео

Ще одне важливе нововведення стосується складання іспитів для отримання водійського посвідчення. Здавати їх будуть в спеціальних центрах, причому процес зніматимуть на відеореєстратор, а саме відео - зберігати три роки і видавати на вимогу органів. Готуватися до іспитів можна буде самостійно і здавати тести навіть онлайн. Після них видадуть посвідчення «кандидата у водії», з яким потрібно приходити на іспит з водіння.

«Водіння буде здаватися не менше 40 хвилин. Вся поїздка теж буде зніматися на відеореєстратор, а відео - зберігатися. Але навіть за допомогою таких заходів навряд чи вдасться викорінити корупцію, адже все одно в цій схемі присутній людський фактор», - каже Вареник. При цьому екзаменатори будуть три роки нести особисту відповідальність за того, хто складав іспит. Мається на увазі, що в разі ДТП правоохоронці можуть витребувати відео складання іспитів. Якщо там видно, що водій добре здавав іспит, претензій до екзаменатора не буде.

 

Почнуть стежити за водіями

Нововведення торкнуться і оперативних служб. Наприклад, швидка допомога поїде не по крайній лівій смузі, а за середньою. «Таким чином водіям буде легше поступитися дорогою швидкій, вони зможуть роз'їжджатися ялинкою - вправо і вліво», - пояснює Караваєв. Поліцейським доведеться проїжджати перехрестя на червоний сигнал світлофора не тільки з увімкненими проблисковими ліхтарями, а й з включеним звуковим сигналом. Але найцікавіше, що поліцейським дозволять вести приховане патрулювання, як свого часу в засідках сиділи даішники.

«Поліцейські зможуть виглядати порушників нишком, будучи навіть не на службовому авто, і фіксувати на відео», - говорить Караваєв.

Адвокат Ростислав Кравець говорить, що вистежування порушників з кущів повертає нас назад. «Так чинили співробітники ДАІ. І це знову дасть можливість отримувати хабарі», - каже адвокат. Але, незважаючи на всі нюанси, депутати кажуть, що проект закону має гарні шанси бути проголосованим.