До вибору страхової компанії туристи почали ставитися більш відповідально: 19% порівнюють умови страхування у різних компаній і вибирають для себе оптимальні.
Про це свідчать дані соціологічного дослідження, проведеного нещодавно соціологами та страховиками.
Більшість туристів покладається на поради брокера або вибір турагентства (38%), або рекомендації друзів і родичів (20%).
9% орієнтуються на популярність бренду. І лише 8% готові оформити поліс де завгодно, в найближчому територіально зручному офісі. Уважному підходу до вибору страхової компанії сприяє зростання популярності самостійного туризму. Майже третина опитаних купували поліс самі, в тому числі 3% використовували онлайн інструменти на сайтах страхових компаній або посередників, 21% - в офісах страхових компаній або у агентів, 53% купили поліс страхування туриста разом з турпакетом. При цьому, незважаючи на зважений вибір компанії, більшість туристів не вникають в деталі використання оформленої ними страховки. Так, на питання, що необхідно робити, якщо потрібна медична допомога, тільки чверть опитаних відповіли, що необхідно дзвонити по телефону, вказаному в полісі. Більшість планує звернутися до гіда або в турфірму (42%), їхати до медустанови (15%) або викликати лікаря (11%). Тренд ринку - поступове розширення страхового захисту туриста. З одного боку, це досягається завдяки зусиллям турфірм, посередників, страховиків. З іншого - завдяки зростанню попиту з боку туристів. До набору стандартних ризиків (оплата екстрених медичних витрат, репатріації) додаються нові опції. Наприклад, страхування від нещасних випадків, страхування цивільної відповідальності, скасування рейсу або страхування багажу.
За матеріалами: Форіншурер
Нагадуємо, придбати туристичну страховку на вигідних умовах ви можете у страховій компанії "Рідна" |