Складено антирейтинг страхових компаній |
Нацкомфінпослуг опублікувала статистику скарг на страхові компанії в 2015 році. За даними комісії, більшість звернень (61,8%) стосувалися невиконання або неналежного виконання страховиками зобов'язань за договорами ОСАГО. Всього за минулий рік до Нацкомфінпослуг надійшли 5022 звернень, а також скарг фізичних і юридичних осіб, в тому числі звернення народних депутатів, а також листи Кабміну та інших органів влади. Найбільше скарг по суті - 695, надійшло на «Українську транспортну страхову компанію» («ЮТІКО»). Також зареєстровані 548 скарг на «Українську охоронно-страхову компанію», 372 - на «Оранту», 184 - на «Еталон», 119 - на «ПРОВІДНА», 115 - на «Домінанту», 92 - на компанію «АСКА» і 95 - на СК «Нова». Нагадаємо, у Нацкомфінпослуг підтвердили, що на страхову компанію "Рідна" клієнти не скаржаться. Усі задоволені отриманими страховими послугами. У порівнянні з 2014 роком сумарна кількість скарг на страхові компанії знизилася на 3194 випадки. Крім звернень, пов'язаних з виконанням зобов'язань страховими компаніями за договорами ОСЦПВ, у Нацкомфінпослуг також зверталися з питань добровільних видів страхування, а також скаржилися на дії компаній, у яких були відкликані або анульовані ліцензії. |