Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Потерпілим у ДТП не легко отримати страхове відшкодування

Ризики страхових компаній ринку ОСАЦВ в III кварталі практично не знизилися - такий висновок можна зробити з останнього звіту МТСБУ.

У страхових компаніях заявляють, що, навпаки, платити стали краще, а неідеальні оцінки викликані технічною недосконалістю методики. Правда, на практиці клієнтам отримати відшкодування часто, як і раніше, складно.

Про це свідчать дані Моторного (транспортного) бюро України (МТСБУ). У III кварталі оцінені результати 58 СК за принципом світлофора, де червоний колір означає незадовільний результат, жовтий - задовільний, зелений - гарну оцінку.

З'ясувалося, що третина страховиків отримали хоча б одну задовільну або навіть незадовільну оцінку за роботу на ринку ОСАЦВ. Дані по СК «Домінанта» не оприлюднені, оскільки у компанії є заборгованість перед фондами бюро.

За показником «загальна оцінка діяльності» сім компаній - «Аска», «Днепрінмед», «Еталон», «Київ Ре», «Нова», УОСК і УТСК - отримали задовільні оцінки. Незадовільних показників ні в кого не було. У шести компаній («Аска», «Еталон», «Нова», «Оранта», УОСК і УТСК) - незадовільні показники якості врегулювання збитків. «Жовтий» колір - у 13 СК. В останні місяці гірше платити стали «Гарантія», «Днепрінмед», «Європейський страховий альянс», «Талісман страхування», Харківська муніципальна СК і «Юнівес Страхування».

Найбільше скарг в МТСБУ надходило на «Аска», «Днепринмед», «Еталон», «Нова», УОСК і УТСК - ці компанії отримали незадовільні оцінки. Задовільні показники у СК «ВУСО», «ІНГО Україна» і «Київ Ре». У порівнянні з попереднім кварталом скаржитися стали менше на компанії «Здорово», «Інтерполіс», «Оранта» і «Скарбниця».

 

Технічні складності

Деякі СК пояснюють свої оцінки особливостями методики. «Погіршення оцінок викликано зростанням показників по виплатах відшкодувань. Тут зіграли свою роль деякі особливості методики оцінки, яку використовували у МТСБУ. У III кварталі «Еталон» виплатила страхових відшкодувань в 2,3 рази більше, ніж в кожному з попередніх двох кварталів. Також кількість врегульованих страхових випадків у порівнянні з попередніми періодами виросло відповідно в 1,5 і 2 рази», - говорить голова правління СК «Еталон» Юрій Нечипоренко.

«У третьому кварталі ми закрили останні заборгованості, що залишилися від «попереднього життя». Ми молода компанія, у нас зростаючий портфель, і нам банально не вистачило нових справ для того, щоб показник був 1», - пояснила «жовтий» колір за якістю врегулювання збитків заступник голови правління СК «Талісман Страхування» Ася Трубицька. За її словами, середній термін врегулювання по ОСАГО в їхній компанії не перевищує місяця. «За невеликими збитками - ще швидше. Тому ми впевнені, що в майбутньому наші показники завжди будуть в «зеленому» кольорі », - додала Ася Трубицька.

У «ІНГО Україна» пояснили, що до «зеленого» кольору їм не вистачило зовсім трохи. «Рівень скарг від страхувальників, розрахований за методикою МТСБУ, склав 0,0206 при індикативному значенні 0,0203. При цьому в третьому кварталі у нас були обгрунтовані відмови у виплатах страхових відшкодувань, але деякі клієнти з цим не погодилися і, відповідно, скористалися своїм правом подати скаргу на страхову компанію», - визнає заступник голови правління «ІНГО Україна» Віктор Шевченко.

 

Надія на краще

У частині компаній причиною більш низьких оцінок стали зростаючі виплати та об'єктивні складнощі з врегулюванням страхових подій.

Страховики вважають, що система оцінки діяльності страхових компаній МТСБУ досить складна і залежить від різних показників. Оцінки діяльності в компанії можуть мінятися (поліпшуватися і погіршуватися) - це ж робота.

У МТСБУ обіцяють, що фінансове становище страховиків і їх платіжна дисципліна буде поліпшуватися. «Оцінки за третій квартал свідчать про погіршення якості врегулювання збитків в деяких страховиків, що впливає на кількість бланків, які може отримати страховик», - говорить генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко. Чим гірше показники компанії, тим менше полісів їй буде видано. Щоправда, зовсім не видавати бланки бюро може тільки в тому випадку, якщо компанія втрачає право працювати на ринку ОСАЦВ. Як розповів Володимир Шевченко, якщо фінансовий стан страхової компанії погіршується або виникає ризик неякісного виконання зобов'язань перед клієнтами, МТСБУ передає цю інформацію Нацкомфінпослуг. А вже регулятор може застосовувати санкції до страховика.

Ще одним стимулом платити краще для страховиків стало зв'язування резервів. Якщо рівень врегулювання нижче 35%, страховик зобов'язаний відраховувати до фондів бюро додатковий внесок. Втім, отримати відшкодування все ще нелегко. «Як і раніше часто клієнти скаржаться, що страховики начебто не відмовляють у виплаті, але істотно занижують суму відшкодування і максимально розтягують терміни виплат. А ми, як учасники ринку, як і раніше стикаємося з демпінгом і необгрунтованим ціноутворенням», - розповів керівник однієї з СК.

Страховики розраховують, що на ринок позитивно вплине пілотне введення прямого врегулювання. Учасники проекту мають бути зацікавлені в якісному обслуговуванні клієнтів, щоб вони потім знову купили у них страховку. З 14 СК, які беруть участь у пілотному проекті, у більшості відмінні показники діяльності.

 

За матеріалами: Фінансовий клуб