Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Обов'язковий техогляд транспорту планують відновити

Міністерство інфраструктури України пропонує ввести обов'язкову перевірку технічного стану легкових автомобілів і причепів (у тому числі приватних) починаючи з 2019 року, мотоциклетної техніки - з 2022 року.

Такий графік передбачений розробленим міністерством на виконання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС проектом закону «Про приведення законодавства України у сфері автомобільного транспорту згідно з актами Європейського Союзу».

Згідно з проектом документа, техогляд автобусів міжнародного класу планується проводити з 2017 року, а вантажних автомобілів і причепів міжнародного класу - з поточного року.

Згідно з розробленим законопроектом, вводиться нова система перевірки придатності транспортного засобу до експлуатації, зокрема, відповідальність СТО за проведену перевірку.

При цьому першу перевірку нові автомобілі будуть проходити через 4-5 років.

У період гарантії виробника техобслуговування і ремонт авто можна виконувати в будь-якому центрі ремонту відповідно до вимог виробника.

Міністерство також пропонує з 2020 року впровадити європейську систему придорожньої перевірки придатності до експлуатації комерційних колісних ТЗ. При цьому після перевірки водій отримує звіт, з яким автомобіль не підлягає перевірці протягом трьох місяців.

Як повідомлялося, влітку 2011 року Україна з метою усунення надмірного державного регулювання у сфері автоперевезень скасувала обов'язковий техогляд для легкових автомобілів, які не використовуються у комерційних цілях.

У той же час техогляд комерційних авто і вантажних автомобілів вантажопідйомністю до 3,5 т і причепів до них з терміном експлуатації більше двох років проводиться кожні два роки, вантажівок вантажопідйомністю більше 3,5 т, причепів до них і автомобілів-таксі незалежно від терміну експлуатації - щорічно, автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації - двічі на рік.

Як повідомлялося, всього законопроект для імплементації норм ЄС у сфері автомобільного транспорту передбачає внесення змін у більш 40 нормативних актів. Термін імплементації документа складе від року до п'яти років.

У міністерстві очікують, що в найближчі два тижні законопроект буде розглянутий Кабінетом міністрів з подальшою реєстрацією у Верховній Раді.

 

За матеріалами: Інтерфакс-Україна