Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Страховики хочуть навчити водіїв їздити акуратно

Сьогодні у страхових компаніях все більше актуалізується тема так званого “розумного страхування” (smart insurance), поширеного на Заході.

Мова йде про те, щоб платити справедливу ціну за користування тією чи іншою послугою.

Для виконання непростого завдання формування справедливої ціни не обійтися без високих технологій та інновацій.

Найбільше обговорювана сьогодні на українському ринку методика встановлення справедливої ціни на автострахування за допомогою впровадження телематики.

Телематика - технологія, що дозволяє моніторити стиль керування автотранспортним засобом. За кордоном вона використовується у страхуванні для збору статистичної бази та подальшого корегування вартості поліса автострахування (наприклад, зниження вартості поліса для акуратного водія), повідомляють “Економические Известия”.

В Україні технологія знаходиться на початковому етапі становлення, зокрема, тестування провайдером технології та первісного збору бази даних. Страхові компанії поки що придивляються до технології. Хтось зазначає, що готовий її протестувати і лише потім масово впроваджувати. Хтось каже про утопічність ідеї в умовах нинішнього рівня цін на страхові поліси.

В цілому доцільність впровадження даної технології в тому, щоб знизити збитковість для страхових компаній і сформувати «справедливу ціну» для клієнта. Однак, що стосується останнього, тут є багато суперечностей і різнопланових трактувань. Наприклад, відомо, що для “мало аварійного” водія дана технологія може бути цілком резонна, оскільки може привести до зниження вартості поліса (в теорії).

Чому в теорії? Тому що, стверджують в українських компаніях, на сьогодні настільки низька ціна сама по собі, що її нікуди коригувати, тому говорити про знижки марно.

 

Європейський досвід

«У Великобританії поліс ОСАГО для молодого водія буде коштувати більше, ніж деякі б/у автомобілі, тому що ймовірність настання ризику у такого водія значно вища, ніж у досвідченого. Однак поліс можна здешевити, якщо страховка буде поширюватися на всю його сім'ю і буде діяти тільки за умови спільної поїздки з одним з її членів. У нинішній ситуації реалізувати таке в Україні практично нереально. У першу чергу через те, що вартість автоцивілки менша, ніж ціна однієї заправки повного бака палива. По-друге, вона фіксована і формується лише за кількома параметрами. Тому ніякої «справедливої ціни» тут бути не може. Бити по кишені “високо ризикових” водіїв неможливо. Яка різниця в ціні на ОСАЦПВ для наших водіїв - один бак бензину або півтора? А ось якщо ціна буде варіюватися між вартістю бака бензину і вартістю машини - це вже інша історія», - пояснює Мачей Шишко, голова правління «PZU Україна».

Є й інше «але» щодо впровадження сервісу «стеження», відзначають експерти ринку. І мова йде про свободу вибору і відсутності особистого контролю. До слова, на західних ринках не настільки бурхливі темпи розвитку даної технології (як хотілося б розробникам і навіть страховим компаніям) пов'язані саме з обережним ставленням клієнтів до фактору «відстеження» їх дій.

«Телематика в автострахуванні - це скоріше запобіжні заходи, які, в особистому страхуванні можуть виглядати зовсім інакше. Тут потрібно дуже обережно підходити до питання моніторингу клієнтів. Чи багато людей добровільно погодиться за певну знижку на те, щоб якась стороння організація щодня заміряла їм пульс або рівень цукру в крові? Я зараз говорю не як страховик, а як клієнт, - коментує Мачей Шишко. - І хоча мені подобаються всілякі сучасні гаджети, я б був дуже засмучений через таку пропозицію. Це більше схоже на тотальний контроль. Страхування повинне давати свободу і спокій, а не нав'язувати якісь зовнішні вимоги».

Проте вихід телематики на український ринок активізувало обговорення в соцмережах і в професійному співтоваристві страховиків. Ряд компаній готові протестувати технологію. Інші коментують актуальність запуску пілотних проектів по КАСКО з використанням супутникового моніторингу транспортних засобів. Мовляв, це дозволить відстежувати параметри водіння (географічна зона, швидкість, час у дорозі, пробіг і т.д.) і формувати ціну страхової послуги за принципом pay-as-you-drive (плати відповідно до того, як водиш транспортний засіб).

Однак, експерти зазначають, що однією з основних перешкод використання телематики в страхуванні є висока вартість. На сьогоднішній день її можна порівняти з розміром потенційної знижки, яку можна було б надати хорошим клієнтам на базі отриманої телематичної інформації. Фахівці планують більш детально вивчити досвід європейських колег і тоді про новітні технології можна буде говорити більш впевнено й предметно.

А поки що, шановні водії, не втрачайте пильність за кермом, будьте уважними і обережними. І не задля дешевої “автоцивілки”, а для збереження вашого життя.