За 8 місяців 2015 в Нацкомфінпослуг надійшло удвічі менше скарг на страхові компанії |
Дані Нацкомфінпослуг свідчать, що страховики в 2015 році платили клієнтам набагато краще, ніж у попередньому. Скарг на страхові компанії за 8 місяців цього року до комісії надійшло майже в 2 рази менше, ніж за аналогічний період минулого - 3500 (проти 5,8 тис). При цьому, за результатами перевірок таких скарг регулятор склав в півтора рази менше актів - 412 (проти 738). Після втручання Нацкомфінпослуг страховики доплатили клієнтам понад 32 млн. грн. страхових відшкодувань. У Нацкомфінпослуг це пояснюють тим, що не було гучних банкрутств на ринку, тоді як минулого року багато скаржилися на проблемні компанії. «Крім того, ми змінили механізм обробки скарг, удвічі скоротивши час на роботу з ними», - повідомив член Нацкомфінпослуг Денис Ястреб. За його словами, якщо раніше від моменту надходження в комісію скарги до рішення озвученої в ній проблеми проходило 120-160 днів, то тепер 50-70.
За матеріалами: Форіншурер |