Частка скарг на страховиків у квітні-травні 2015 зросла до 80% |
За період з квітня по травень 2015 року в Нацкомфінпослуг надійшло 998 індивідуальних та колективних звернень громадян з регіонів України. У листах громадяни зверталися до Нацкомфінпослуг насамперед із заявами або клопотаннями (35,7% від усіх звернень). Частка скарг склала 58,4% пропозицій - 0,1%. У зверненнях до Нацкомфінпослуг громадяни піднімають, в основному, питання, що стосуються дотримання законодавства у сфері надання страхових послуг - 80% (798 звернень) від загальної кількості. Більшість звернень від страхувальників і потерпілих надійшло з питань порушення термінів страхової виплати або зменшення суми відшкодування, відмови у виплаті пені за несвоєчасне страхове відшкодування, безпідставної відмови страхової компанії у виплаті страхового відшкодування, визначення розміру відшкодування витрат, пов'язаних з пошкодженням транспортного засобу в ДТП, не відповідно до порядку, встановленого законодавством. Також громадяни скаржилися з питань повернення коштів, вкладених в недержавні пенсійні фонди (21 звернення чи 2,1%). Найбільше звернень надійшло від жителів Києва і Київської області (40,5% загальної кількості), Харківській області (10,3%), Одеській області (9,9%), Дніпропетровській області (8,5%) та Львівській області (3 , 8%). Найменше число звернень надійшло з Вінницької, Волинської, Житомирської, Закарпатської, Івано-Франківської, Кіровоградської, Луганської, Рівненської, Сумської, Тернопільської, Херсонської, Хмельницької, Чернівецької та Чернігівської областей. За результатами вжитих заходів до страховиків заявникам виплачується страхове відшкодування.
За матеріалами: Форіншурер |