Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

77,6% скарг в Нацкомфінпослуг - на страхові компанії

У Нацкомфінпослуг в 2014 році оброблено 9645 звернень громадян.

За характером питань значну частку займають питання про порушення строків виплати або зменшення суми страхового відшкодування, а також відмова у виплаті страхового відшкодування страховими компаніями.

З цього приводу надійшло 7486 звернень, або 77,6% від загальної кількості.

За результатами вжитих заходів до фінансових установ, заявникам виплачується страхове відшкодування, що є об'єктивним індикатором ефективності наглядових дій з боку Нацкомфінпослуг.

У структурі звернень 5974 звернень (62%) припадає на скарги.

Аналіз звернень громадян за місцем їхнього проживання показує, що найбільша кількість звернень надходить від жителів Києва і Київської області (3501 звернення, або 36,3% загальної кількості), Одеської області (1544 звернення, або 16%), Харківської області (696 звернень, або 7,2%), Дніпропетровської області (620 звернень, або 6,4%), Донецької області (424 звернення, або 4,4%), Львівської області (402 звернення, або 4,2%), Запорізької області (232 звернення, або 2,4%) і Полтавської області (208 звернень, або 2,2%).

Менше звернень надійшло з Вінницької, Волинської, Житомирської, Закарпатської, Івано-Франківської, Кіровоградської, Луганської, Миколаївської, Рівненської, Сумської, Тернопільської, Херсонської, Хмельницької, Черкаської, Чернівецької та Чернігівської областей.

З окупованій території АР Крим надійшло - 183 звернення.

Для вирішення поставлених у зверненнях громадян питань, Нацкомфінпослуг направляє вимоги до фінансових установ про надання повної інформації з наведених у зверненнях питань та прийняття відповідних заходів щодо відновлення порушених прав громадян.

Таким чином, кількість звернень громадян, питання яких вирішуються позитивно, поступово збільшується.

 

За матеріалами: Форіншурер