Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

У МТСБУ оцінили роботу страхових компаній

МТСБУ оприлюднило показники діяльності страхових компаній-членів МТСБУ за січень-вересень 2014 року, оцінивши їхній фінансовий стан, число скарг страхувальників та якість врегулювання.

Згідно з даними бюро, в оцінці роботи взяли участь 63 члени МТСБУ, з яких 44 мають хороший рівень оцінки фінансового стану, 15 - задовільний.

"Оранта-Лугань" не надала дані у зв'язку з форс-мажорними обставинами, пов'язаними із проведенням АТО. УОСК і Європейський страховий союз не дали оприлюднення своїх оцінок. УСК "Гарант-Авто" мала заборгованість у Фонді МТСБУ.

Незадовільний рівень якості врегулювання страхових випадків показали 5 страхових компаній: СК "Вона", СК "Еталон", СК "Здорово", СК "Інтер-Поліс", НАСК "Оранта".

За кількістю скарг страхувальників і потерпілих на страховиків незадовільну оцінку мали 13 компаній: УАСК "АСКА", СК "Вона", УСК "Гарант-Авто", СК "Глобус", СК "Еталон", СК "Здорово", СК "Інтер-поліс ", СК "Країна", НАСК "Оранта", СК "Рітейл-Страхування", СК "Страховий капітал", СК "Україна" і UTICO.

У МТСБУ заявили, що зараз розробляють новий порядок моніторингу та методику оцінки діяльності страховиків-членів Бюро.

Якщо раніше оцінювалися три показники - достатність активів страховика, якість врегулювання і кількість скарг, то тепер показник достатність активів не буде враховуватися, а основний акцент буде зроблено МТСБУ на якість врегулювання і рівень скарг з боку потерпілих та страхувальників.

Також МТСБУ буде враховувати темп зростання бізнесу страховика по ОСАГО по відношенню до середнього темпу зростання ринку.

Тобто, якщо у страховика темп зростання ОСАГО менший або дорівнює середньому зростанню ринку, то коефіцієнт буде дорівнювати 1, а якщо набагато вищий за динамку росту, то до таких компаній буде застосовуватися понижувальний коефіцієнт, що впливатиме на кількість видаваних бланків полісів. Також буде враховуватися забезпеченість полісів.

На думку Членів Президії МТСБУ, цей документ є важливим для страхового ринку, і буде безпосередньо впливати на роботу страховиків. Тому важливо, як цим інструментом управляти і як зробити так, щоб вдосконалена методика дозволила давати об'єктивну оцінку страховиків.

Нагадаємо, що сьогодні інформація про діяльність страховиків представлена поки ще трьома якісними показниками:

1. Оцінка діяльності страховика і оцінка його фінансового стану - характеризує достатність і ліквідність активів для виконання страховиком зобов'язань, а також характеризує значення фінансових та інших показників діяльності страховиків-членів МТСБУ.

2. Якість врегулювання збитків (складова загальної оцінки діяльності) - характеризує частку вимог, врегульованих страховиком, протягом звітного періоду в термін до 120 днів від дати ДТП до остаточної виплати відшкодування.

3. Рівень і кількість скарг від потерпілих та страхувальників (складова загальної оцінки діяльності) - характеризує співвідношення кількості скарг на дії або бездіяльність страховика, що надійшли в МТСБУ, до загальної кількості врегульованих страховиком страхових випадків за звітний період.

Кожен показник оцінюється за 3-бальною шкалою і позначається відповідним кольором: зеленим - високий рівень (добре); жовтим - середній рівень (задовільно) і червоним - низький рівень (незадовільно).

 

Оцінка фінансового стану страховиків-членів МТСБУ на 30.09.2014

За матеріалами: Форіншурер