Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Водієві на замітку: Як їздити по слизькій дорозі

Випав сніг, на дорозі з'явилася крижана кірка... Це не найкращі умови для подорожей на авто, але якщо потрібно їхати - прочитайте корисні поради від фахівця.

Зима, як це часто буває, почалася для багатьох автовласників несподівано. І перший снігопад змусив їх терміново "взувати" зимову гуму, хоча зробити це потрібно було раніше.

Експерти радять встановлювати зимові шини, коли середньодобова температура впала до +5 - + 7 градусів за Цельсієм і тримається мінімум тиждень.

Але навіть якщо на авто стоять шини по сезону, до зимового стилю водіння потрібно звикати і завчасно згадувати про небезпеки їзди взимку.

Як би це парадоксально не звучало, але гальма і ожеледь - речі несумісні. Втиснути педаль гальма в підлогу може і хочеться, але робити це вкрай не рекомендується. Якщо автомобіль обладнаний ABS, то дана проблема практично вирішена і машина не піде юзом, електроніка не дозволить заблокувати колеса (хоча, для перестраховки краще гальмувати з інтервалами). Але якщо ви поки кермуєте на автомобілі без ABS, слід зімітувати її роботу, багаторазово й уривчасто натискаючи на педаль.

Інший спосіб гальмування - двигуном. Переходячи на більш низьку передачу, можна отримати стабільне уповільнення аж до повної зупинки. Мотору доведеться пошуміти, але наслідки ДТП можуть виявитися значно гіршими.

 

Привід

Також, варто пам'ятати про те, які колеса є ведучими у вашого автомобіля. У разі занесення на передньопривідній машині, слід плавно додати газу і повернути кермо в бік заносу. На передньому приводі легше заїжджати на гірку заднім ходом, щоб завантажити провідні колеса. У випадку із заднім приводом слід, навпаки, прибрати ногу з педалі газу, кермо слід повертати в бік заносу. Як тільки занос припинитися, повертайте кермо в протилежну сторону і будьте готові виконати цю процедуру кілька разів, якщо швидкість руху виявилася високою.

Повнопривідний автомобіль, у разі пропорційного розподілу крутного моменту по осях, поводиться схоже до задньоприводного (слід злегка скинути газ), але якщо ви сидите за кермом кросовера з електромуфтою, можуть бути нюанси. Радимо з'ясувати, які колеса у вашого авто ведучі, а які муфта підключає при пробуксовці. Також, будьте готові до того, що комп'ютер може перекидати крутний момент досить-таки несподівано.

 

Механіка /автомат

При їзді по ожеледі з механічною КПП можна встановити ближчі стосунки з двигуном. У випадку з АКПП, використовуйте знижений ряд передач, якщо такий передбачений конструкцією (позначається, в більшості випадків, як 1,2 або Low).

Початківцям-автомобілістам варто неодмінно знайти час, віддалений від насичених автомагістралей майданчик, покритий льодом, досвідченого водія або інструктора і вдосталь поганяти, щоб відчути початок занесення, поведінку автомобіля, подивитися з боку на швидкість своїх реакцій.

І, наостанок, найголовніше правило їзди по слизькому дорожньому покриттю. Не поспішайте, не робіть різких рухів, тримайте максимальну дистанцію й інтервал по відношенню до інших учасників дорожнього потоку і поступайтеся дорогу всім дурням.

До всіх порад варто додати нагадування про необхідність автострахування. Взимку поліс КАСКО буде зовсім не зайвим, враховуючи кількість можливих небезпек на дорогах. Подбайте про свій спокій - купіть поліс автострахування КАСКО в надійній страховій компанії "Рідна"!

 

За матеріалами: expert.autocom.kiev.ua