Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Водієві на замітку: Як усунути сезонні проблеми з автомобілем

За вікном похолодало, задощило. Час готувати машину до переходу з літа в осінь.

З якими проблемами найчастіше стикаються автомобілісти осінньою порою?

Підвищена вологість повітря восени призводить до того, що в автомобілі починають потіти (покриватися конденсатом зсередини) вікна, що погіршує видимість і тим самим впливає на безпеку.

При перших же ознаках запотівання включайте обдув салону і направляйте потік повітря з дефлекторів на вікна. Але при цьому потрібно включити режим циркуляції "вулиця", а не "всередині салону". Ще одне просте рішення - відкрити вікна на декілька хвилин, щоб усунути одну з причин утворення конденсату, тобто різницю температур в салоні авто і на вулиці.

На жаль, при подальшому зниженні температури на вулиці подача повітря вже не вирішує проблему В цьому випадку є сенс покрити скло спеціальною рідиною-антизапотівачем. Спецрозчин створює на склі плівку, на якій частки води не затримуються. Але наносити його потрібно на чисту і суху поверхню, інакше на склі з'являться розводи.

 

Швидка розрядка АКБ

Зниження температури повітря в поєднанні з вогкістю призводить до того, що 3-5-річна акумуляторна батарея (АКБ) починає барахлити і авто погано заводиться. В благополучні роки питання вирішувалося покупкою нової батареї (якщо є гроші, то краще так вчинити і зараз), але у зв'язку з економічною кризою можна спробувати продовжити термін служби старої.

Для початку потрібно почистити корпус АКБ від бруду і прибрати всі сколи та тріщини (замазати або запаяти). Заодно потрібно очистити і гніздо установки акумулятора, оскільки бруд на ньому також може привести до електрохімічної корозії і витоків струму. Наступний крок - відновлення клем. Їх потрібно зняти, опустити в попередньо приготовлену ємкість з киплячим розчином, що складається з трьох чвертей води і однієї чверті соди. Після 1-2 хвилин "кип'ятіння" клеми потрібно вимити в гарячій воді і висушити. Остаточний етап - обробка очищених клем технічним вазеліном або спецзмазкою.

Якщо ці дії не дали результату, можна зробити ще кілька кроків. В обслуговуваних моделях починають з того, що доливають електроліт до норми, а потім заряджають акумулятор за допомогою пристрою-зарядки (на СТО така послуга коштує від 50 грн). Не допоможе лише в тому випадку, якщо вийшла з ладу одна з банок (її замкнуло) або відбулася сульфатизація пластин. Багато СТО надають послуги з відновлення АКБ, що вдвічі дешевше, ніж нова батарея.

 

Боротьба з корозією

З настанням сезону дощів загострюються корозійні процеси на кузові автомобіля. Для захисту лакофарбового покриття достатньо машину гарненько вимити, зафарбувати всі відколи й подряпини за допомогою лаку для нігтів, а потім раз на два тижні мити машину шампунем з воском (50-70 грн в залежності від мийки).

Крім верхньої частини кузова, не менш важливо подбати і про днище, яке восени може почати іржавіти. Зазвичай причиною є отримані за літо пошкодження від "бомбардування" камінчиками, невдалого форсування "лежачих поліцейських" і / або з'їздів з бордюрів.

Найвідоміше рішення проблеми - антикорозійна обробка днища. На станції техобслуговування така послуга зараз коштує чимало, але якщо грошей на неї не вистачає, можна спробувати обробити днище своїми силами. Обмовимося, що мета таких робіт - не замінить роботу професіоналів, а допоможе припинити початок корозійного процесу до того моменту, поки не з'явиться можливість все ж звернутися на СТО.

Для самостійного опрацювання днища купіть перетворювач іржі і банку смолистої маси для антикорозійної обробки. Днище потрібно ретельно вимити і висушити, потім загнати авто на естакаду (або оглядову канаву), зачистити всі руді місця і замазати їх смолою-антикором. Такої обробки досить до кінця осені.

 

Погана роботу двірників

Восени, під час дощів, на машину з-під коліс автомобілів, що йдуть попереду, летить дуже багато води і бруду, впоратися з якою зношені двірники (зазвичай вони розраховані на рік роботи) не в змозі. Як результат - погана видимість, а значить, висока ймовірність потрапити в ДТП.

За якісні склоочисники в автомагазинах сьогодні просять 300-400 грн, а неякісні (дешеві) купувати немає сенсу, тому що вже через тиждень вони замість очистки скла лише розвозять по ньому бруд. Простий спосіб економії - замінити на двірнику гумове лезо, що обійдеться в 150-200 грн.

Відзначимо, що на ринках часто продають підробки, тому при виборі виробу зверніть увагу на якість деталі: двірники повинні мати однорідну фактуру і колір стрічки, леза повинні бути без задирок і виготовлені з еластичного каучуку. Крім того, їх потрібно потягти в різні сторони - гумка повинна бути добре прикріплена до корпусу і не розшаровуватися.

Але навіть новим двірникам потрібно полегшити задачу, для чого використовується спрей-"антидощ": одного балону вистачить до кінця зими (обробляти ним скло потрібно раз на тиждень). Спрей створює на склі прозору гідрофобну плівку, завдяки чому краплі води не розтікаються, а швидко скочуються з нього. Також "антидощ" не дає двірникам примерзнути до лобового скла під час заморозків.

 

Холод у салоні машини

Влітку пічкою ніхто не користується, тому у вересні-жовтні багато водіїв з подивом з'ясовують, що вона або перестала працювати, або працює з перебоями. Проблему цю потрібно вирішити до холодів, оскільки пічка, що погано працює, не тільки викликає дискомфорт і провокує різні хвороби, а й призводить до підвищеної вологості в салоні (кузов іржавіє зсередини, особливо під ногами у водія).

Ще одна поширена причина холоду в салоні - забруднення салонного фільтра, який просто не пропускає підігріте повітря

Якщо ж пічка справна, але вам все одно холодно (особливо перші 10 хвилин руху, поки двигун не прогрівся), рекомендуємо придбати термонакидку на крісло з живленням від розетки прикурювача. Також доступне рішення для тепла в машині - електричний обігрівач салону за 250-400 грн. Він схожий на фен з живленням від того ж прикурювача, а повний прогрів салону відбувається за 3-5 хвилин. Ще одне рішення для тих, хто мерзне, - чохол на кермо з обігрівом.

 

За матеріалами: segodnya.ua