Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Страхувальникам все важче вибрати компанію для покупки "автоцивілки"

Страховий ринок звужується, страховки часто не виплачують, а багатьом громадянам все складніше придбати дорогий поліс.

Спробувати убезпечити себе можна, якщо ретельно підійти до питання вибору своєї страхової компанії, вважають самі страховики.

За словами президента Ліги страхових організацій України (ЛСОУ) Олександра Залєтова, за шість місяців 2014 страховики залучили від клієнтів 1,15 млрд грн страхових платежів по ОСАГО, що на 6% менше, ніж за аналогічний період минулого року.

При цьому кількість укладених договорів скоротилася на 8,6% - до 4 млн. На цей ринок істотно впливає ситуація в країні.

За словами генерального директора МТСБУ Наталії Гудими, у першому півріччі 2014 страховиками - членами Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ) врегульовано 54302 заяви. Однак, зазначає вона, станом на кінець першого півріччя неврегульованими залишились 40405 вимог потерпілих, при цьому майже кожна шоста з них стосується дорожньо-транспортних пригод, скоєних у минулі періоди.

Вибери мене

При покупці поліса ОСАЦВ страховики рекомендують звернутися в три-п'ять страхових компаній. Краще купувати поліси у компаній, що займають провідні позиції в рейтингах (перша десятка), або в організованих відповідно до чинного законодавства України точках продажів, - радять експерти. Також варто вивчити і фінансові показники страховика.

Добре, коли компанія має позитивну динаміку, при цьому темпи зростання не перевищують 40% по відношенню до попереднього періоду.

Багато страхувальників цікавляться не тільки фінансовим станом компанії, але і її акціонерами. На думку Залєтова, важливо, щоб капітал акціонерів страховика був надійним, українські гравці ринку повинні мати хорошу репутацію і не фігурувати у фінансових скандалах, а іноземні власники компаній мають бути представлені професійними страховиками бажано без зв'язків капіталу з офшорними зонами і Кіпром.

Наталія Гудима в числі основних орієнтирів для клієнта рекомендує сервіс «Світлофор», розроблений в 2012 році комітетом МТСБУ з управління ризиками.

Це система оцінки фінансового стану страхових компаній - членів бюро, яка за допомогою трьох кольорів світлофора дозволяє оцінити страховика будь-якому покупцеві поліса ОСАЦВ. Оцінка всіх компаній, які продають ОСАГО, проводиться за трьома критеріями: загальна оцінка діяльності страховика, оцінка показника «якість врегулювання збитків» і оцінка показника «рівень скарг від потерпілих та страхувальників». Відповідно, зелений колір - добрий, жовтий - задовільний, червоний - незадовільний стан страховика.

Стоп ціна

Скільки б не попереджали страховики та МТСБУ, але для багатьох важливим орієнтиром при покупці поліса ОСАЦВ залишається ціна. Якщо вам відразу пропонують 50% знижки, не знаючи історію вашої збитковості, це незаконно. В такий момент краще згадати, де зазвичай знаходиться дешевий сир.

Не варто шукати найдешевший поліс: послуга купується на рік, і начебто зекономлені 30-200 грн важливі при покупці, але різниця у вартості якісної та сумнівної послуги нівелюється періодом її дії.

Купуючи поліс з рук на вулиці, клієнт завжди ризикує стати жертвою шахраїв.

Страховики попереджають: система бонус-малус (в перекладі з латинської хороший-поганий, тобто система знижок. - «Капітал») в тому вигляді, як вона була задумана в законі в редакції липня 2004 року, практично не працює. Компанії трактували її на свій розсуд, що і стало причиною зміни законодавства в цій сфері.

З 1 червня 2014 вартість полісів зросла, а страховим компаніям дані чіткі вказівки не застосовувати бонуси в розмірі більше 20% від базової вартості поліса відповідно до регіону.

І, звичайно, слід пам'ятати, що в страховій компанії не повинна працювати тимчасова адміністрація, а також до неї не повинні застосовуватися санкції регулятора.

Кількість страхових випадків постійно зростає, виплати компаній збільшуються, а люди все частіше замислюються, як убезпечити себе від фінансових втрат при настанні непередбачених обставин. Зараз страхування у класичній ринковій компанії - це буквально єдина реальна можливість уникнути фінансових проблем.

 

ДОПОМОЖИ СОБІ САМ

Щоб убезпечити себе при купівлі поліса, потрібно:

• не купувати ОСАЦВ у сумнівних продавців на узбіччі дороги;

• перевірити статус страховика на сайті Нацкомфінпослуг - http://nfp.gov.ua/;

• перевірити статус поліса на сайті МТСБУ - http://www.mtsbu.kiev.ua;

• перевірити статус страховика по «Світлофору» - http://www.mtsbu.kiev.ua;

• вибирати в партнери відкритого і надійного страховика;

• перед покупкою подивитися відгуки про компанію;

• не довіряти гроші за поліс невідомим особам - оплачувати самому;

• не реагувати на рекламу «знижка на ОСАГО 50%»;

• отримати на руки при покупці касовий чек.

 

СТАТИСТИКА

Дані МТСБУ за підсумками першого півріччя 2014:

• тільки 36,4% заяв про страхове відшкодування врегульовано вчасно;

• середній розмір збитку по майновому відшкодуванню склав 9891 грн;

• середній розмір збитку, заподіяному життю та здоров'ю потерпілих, склав більше 9129 грн;

• середній термін врегулювання заяв склав 125 днів замість 90, встановлених законом.

 

За матеріалами: Капітал