Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

П'ять порад для туриста: як правильно використовувати страховий поліс

Необхідна річ - поліс медичного страхування для туриста, що виїжджає на відпочинок за кордон.

А якщо дотримуватися деяких правил при купівлі та використанні страховки, то вона зможе по-максимуму позбавити вас не тільки від фінансових витрат, але і від зайвих клопотів.

Детальніше про ці правила розповідає Prostobank.ua.

Основне правило полягає в тому, що поліс медичного страхування при виїзді за кордон потрібно купувати обов'язково.

Лікуватися за кордоном дуже дорого. Тому якщо вам доведеться використовувати лише один поліс з десяти, то витрати на страхування все одно окупляться.

Але щоб користування страховкою було максимально ефективним і заощадило вам не тільки фінанси, але також нерви і зусилля, варто при купівлі та використанні поліса дотримуватися декількох простих порад.

Порада перша: врахуйте ризики подорожі

Найпростіший базовий набір поліса туристичного страхування включає лише медичні ризики: екстрена допомога, лікування в стаціонарі, транспортування за медичними показаннями. Такий поліс - найдешевший, і він однозначно краще, ніж відсутність страховки. Однак якщо ви плануєте перельоти, особливо з пересадками - є сенс розширити базовий набір страхуванням ризиків втрати багажу, документів, затримки рейсу.

Порада друга: термін поліса повинен бути на два-три дні довшим за період поїздки

Однак страховка від затримки рейсу не спрацює, якщо термін дії поліса закінчився.

Тому поліс страхування рейсу повинен передбачати хоча б пару «запасних» днів на випадок, якщо рейс затримається при зворотному вильоті. Ця опція буде вам корисна не тільки для того, щоб компанія оплатила вам житло і харчування на додаткові дні, а й на випадок, якщо вам доведеться затриматися, і знадобиться медична допомога.

Порада третя: навіть з полісом будьте готові платити за деякі послуги самі

Якщо ви вирушите до лікарні за направленням асистуючої компанії, обов'язково візьміть з собою паспорт, поліс і ... гроші. Приміром, у Німеччині, якщо ви не маєте реєстрації в місті, де звертаєтеся до лікарні, повинні будете одноразово заплатити за прийом лікаря 100 євро, незалежно від наявності страховки. Ці кошти вам потім компенсує страхова компанія

Однак є витрати, які СК може і не оплатити. Приміром, деякі медикаменти або процедури. Крім того, стандартний медичний поліс не покриває, наприклад, оплату окремої палати або необов'язкові для вашого здоров'я процедури (масаж тощо).

Порада четверта: в екстрених випадках - викликайте швидку допомогу, страховику повідомте пізніше

Медична допомога за страховим випадком за кордоном організовується досить хитромудрим чином. Пацієнт звертається до асистуючої компанії, телефон якої вказано в полісі. Там записують дані поліса і зв'язуються зі страховиком. Якщо страховик підтверджує, що поліс дійсний, то асистуюча компанія зв'язується з клінікою, яка співпрацює зі страховиком і знаходиться найближче до пацієнта.

Таким чином. від звернення пацієнта в асистанс до отримання інформації про клініку, в яку потрібно їхати, або виклику лікаря може пройти досить тривалий час.

Коли вам просто нездужає, то можна і почекати заради дотримання всіх формальностей. Але очевидно, що пацієнт з серцевим нападом або відкритим переломом не зможе чекати так довго. Звідси висновок: якщо допомога потрібна екстрено, то не розраховуйте на асистуючуї компанію, а відразу викликайте швидку допомогу.

Після того, як небезпека для здоров'я минула, обов'язково повідомте про страховий випадок в страхову компанію. Зробити це потрібно протягом 24 годин, інакше вам можуть відмовити у відшкодуванні витрат.

Порада п'ята: тримайте страховика в курсі

Коли ви повідомили страховика про настання страхового випадку, не втрачайте з ним зв'язок. Найімовірніше, асистуюча компанія сама буде передзвонювати вам і цікавитися ходом лікування. Але навіть якщо цього не станеться, повідомте страховику, якщо вам призначили лікування, госпіталізацію або операцію. У такому випадку ви зможете бути впевнені, що страховик оплатить ваше лікування. А якщо щось сплатити не зможе - то ви також дізнаєтеся про це відразу.

 

За матеріалами: Tristar