На які страхові компанії скаржаться найбільше? |
Страхові компанії Кримська страхова компанія і ЛЕММА подали заяву на припинення членства в МТСБУ, а у СТзДВ «Гарантія» була тимчасово припинена ліцензія на здійснення ОСАЦВ. У НАСК «Оранта» проводиться аудит, тому даних немає. Низький рівень якості врегулювання страхових випадків за 2013 показало 11 страховиків: ВОНА (раніше СК "Велта"), Гарант - Авто, Еталон, Здорово, Інтер-Поліс, Мотор-Гарант, НОВА, Страховий капітал, Україна, Український страховий дім і UTICO. Найбільша кількість скарг від страхувальників і потерпілих* за 2013 було отримано на 10 страховиків, серед яких: ВОНА, Еталон, Інтер-Поліс, Країна, Мега-Гарант, Оранта-Лугань, Страховий капітал, Український страховий дім, Ю.Бі.Ай і UTICO. *Показник за кількістю скарг відносний: співвідношення скарг від страхувальників і потерпілих на компанію, що надійшли до МТСБУ за вказаний період, до кількості врегульованих компанією за цей період справ. Інформація про діяльність страховиків представлена трьома якісними показниками: 1. Оцінка діяльності страховика і оцінка його фінансового стану - характеризує достатність і ліквідність активів для виконання страховиком зобов'язань, а також характеризує значення фінансових та інших показників діяльності страховиків-членів МТСБУ. 2. Якість врегулювання збитків (складова загальної оцінки діяльності) - характеризує частку вимог, врегульованих страховиком протягом звітного періоду в термін до 120 днів від дати ДТП до остаточної виплати відшкодування. 3. Рівень і кількість скарг від потерпілих та страхувальників (складова загальної оцінки діяльності) - характеризує співвідношення кількості скарг на дії або бездіяльність страховика, що надійшли в МТСБУ, до загальної кількості врегульованих страховиком страхових випадків за звітний період.
За матеріалами: Форіншурер |