Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Найохочіше купують страховки люди, які перебувають у шлюбі

Нещодавно експерти аналітичного центру "Альфастрахование" виявили яскраво виражений тренд: зменшується число покупок страхових полісів розведеними громадянами. Страховик спільно з агентством GFK з'ясовував соціально-демографічні характеристики російських споживачів страхових послуг. Виявилося, що найактивніші користувачі різних видів страхування - люди, які перебувають у шлюбі, але після розлучення вони, як правило, вирішують не продовжувати поліси.

Так, власниками каско серед тих, хто перебуває у шлюбі, виявилися 19% респондентів, що на 4% вище середнього рівня. А серед розлучених і неодружених мають каско лише 9% і 15% відповідно. Серед вдівців і вдів цей показник виявився ще нижчим - тільки 3%. Якщо ж говорити про майнові страховки, ця залежність не настільки виражена: 20% сімейних проти 18% у групі розлучених і неодружених. У вдів і вдівців цей показник склав тільки 10%. "По-перше, у сімейних людей майно спільне і вони про нього більше піклуються. По-друге, вже дві людини починають думати про страховку, а не одна. До того ж наслідки зачіпають інтереси більшої кількості людей - дітей, інших членів сім'ї, тому до страхування сімейні люди більш відповідально ставляться. А з одинаками зворотна ситуація: і майна після розлучення стає менше, та й доходи часто падають" , - говорить керівник управління маркетингових досліджень і аналізу "Альфастрахования" Олександр Лільп.

Схожі результати і в "Росгосстраха" . Департамент стратегічного маркетингу компанії зібрав дані за кілька років з розбивкою по таким категоріям клієнтів, як самотній батько з дітьми, домогосподарство з одним членом сім'ї і сім'ї з одною, двома, трьома і більше дітьми. Серед сімейних клієнтів з дитиною володіють каско 30% , а серед самотніх з дитиною - тільки 13 %. Щодо решти продуктів, включаючи банківські (кредити, іпотека, кредитні картки), такого істотного розриву немає, але і тут більшість клієнтів не холостяки.

"Що абсолютно точно можна сказати про сімейні пари, так це те, що схильності ризикувати у них немає", - запевняє керівник проектів Національного агентства фінансових досліджень (НАФД) Ірина Лобанова. Тому найнадійнішими клієнтами банкіри вважають сімейних людей. Крім відсутності схильності до зайвого ризику у них є ще один істотний плюс: згідно з дослідженнями, одружені чоловіки заробляють в середньому на 10-16 % більше неодружених колег.

Фінансова поведінка одинаків залежить від віку і статі. Однак і холостяків, і самотніх пенсіонерів об'єднує здатність несподівано піти в рознос. У січні 2013 року Journal of Consumer Research опублікував результати дослідження, в рамках якого вивчався вплив соціальної ізоляції на фінансові рішення людей. З'ясувалося, що одинаки не тільки схильні до ризикованої фінансової поведінки, але й готові йти на незаплановані великі витрати.

Найчастіше люди вдаються до фінансових авантюр після розлучення, великих сварок або розриву з друзями, колегами, близькими родичами. Саме цими причинами експерти пояснюють і те, що найчастіше жертвами різних фінансових махінацій стають пенсіонери: вони сильніше за інших страждають від соціальної ізоляції.

Однак не виключено, що в перспективі, незважаючи на любов до сімейних клієнтів і банкіри, і страховики, й інші працівники сфери фінансових послуг повинні будуть все активніше шукати підхід саме до самотніх.

Згідно з прогнозом Euromonitor International, з 2012 по 2020 рік кількість домогосподарств, які ведуться однією людиною, виросте на 47,1 млн і складе 20,6 % загального числа нових домогосподарств у світі. Кількість сімей - навіть бездітних, а вже тим більше сімей з дітьми - такими темпами рости не буде.

За матерілами: Коммерсант.ru