Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Як зміниться ринок страхування в Україні до 2015 року

За даними Ліги страхових організацій України (ЛСОУ), наша країна посідає останнє місце в Європі за обсягом страхових премій на душу населення - $ 65 на одну людину.

Для порівняння: у Німеччині цей показник становить майже $ 1,6 тис., в Нідерландах - близько $ 5 тис.

З одного боку, для страховиків погано, що наші громадяни так слабо цікавляться страхуванням. З іншого - у ринку є потенціал.

Але використання цього потенціалу означає зміну ринку страхування.

До кризи драйвером страхового ринку було страхування автомобілів. Наприклад, тільки за підсумками першого півріччя 2009 року обсяг КАСКО склав більше 1,3 млрд. грн. - вчетверо більше від обсягів премій по страхуванню життя і в 10 разів - з добровільного медичного страхування фізосіб. Основна причина «популярності » КАСКО - докризове зростання продажів нових авто, більшість з яких купували в кредит.

Після падіння обсягів автокредитування ключові гравці доклали багато зусиль, щоб підвищити інтерес громадян до КАСКО: не піднімали тарифи під час інфляції, розробляли нові бюджетні продукти, підняли віковий поріг машин, придатних до страхування . Але це не допомогло перекрити скорочення кредитних портфелів. З липня 2009 по липень 2013 обсяги КАСКО впали більш ніж на чверть. У нинішньому році , за прогнозами Української федерації страхування, вони скоротяться як мінімум на 3% і навряд чи відновлять докризові показники до 2015-го .

Обов'язкові види страхування, навпаки, демонструють зростання обсягу премій - на 4-5% по ОСАГО і майже в 1,5 рази - по «Зеленій карті» за період з 2009 року. Але через насичення ринку експерти прогнозують уповільнення темпів приросту.

Страховики жартують: криза допомогла українцям зрозуміти, що збереження автомобіля - справа менш важлива, ніж власне здоров'я . За даними ЛСОУ, з 2009 по 2013 рік обсяги особистих видів страхування - добровільного медичного, туристичного страхування, а також захисту від нещасного випадку - зросли більш ніж утричі, досягнувши майже 1 млрд. грн. за шість місяців цього року. «Це найбільш цікавий для українців напрям у страхуванні», - констатує заступник голови ради ЛСОУ Олександр Залєтов.

Дійсно, обсяги премій з добровільного медстрахування за перше півріччя нинішнього року, порівняно з аналогічним періодом 2009, зросли більш ніж у 2,5 рази . І, за прогнозами Української федерації страхування, за 2013 збільшаться на 10-15 %. Правда, багато фахівців пов'язують зростання не стільки з різким підвищенням інтересу до захисту здоров'я, скільки з інфляційними процесами .

Що стосується туристичного страхування, яке теж зросло порівняно з 2009-м у 2,2 рази, то тут основну роль відіграє не стільки зростання числа мандрівників, скільки переорієнтація на більш дорогий відпочинок.

Експерти впевнені: до 2015 року українців найбільше буде цікавити страхування життя - як накопичувальне, так і ризикове. У майбутньому зростання забезпечать зміни в законодавстві. «По-перше , буде скасовано єдиний соцвнесок з накопичувального страхування життя, який з квітня 2011 року нараховується в розмірі 36,8-40 % на страхові премії підприємствам, які застрахували своїх співробітників», - пояснює Олександр Залєтов. За його словами, Нацкомфінпослуг підтримала пропозиції ЛСОУ щодо скасування цього збору - з 2014 - го можуть вступити в дію відповідні поправки до законодавства . Другий, більш вірогідний спосіб пробудити інтерес українців до страхування життя, - прийняття нового закону про страхування, який передбачає запуск інвестиційного страхування життя ( unit - linked ) і активну участь лайфових страховиків у пенсійному забезпеченні населення України.

За матеріалами "Інвестгазета"