Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Чому українці потрапляють в аварії?

ДТП аваріяНайбільше на безпеку руху шляхами України впливає стан дорожнього покриття, культура поведінки водіїв і пішоходів та робота дорожніх служб.

Про це повідомив у середу гендиректор Київського міжнародного інституту соціології Володимир Паніотто, презентуючи результати опитування українських водіїв, передає кореспондент Укрінформу.

«Фактор, що найбільше впливає на безпеку руху з точки зору водія, - це стан дорожнього покриття, потім з деяким відривом культура поведінки водіїв та пішоходів, регулювання дорожнього руху, дорожня розмітка і робота дорожніх служб. Водночас досить низько, як фактор впливу, оцінюється робота ДАІ, штрафи та зовнішнє середовище», - сказав Паніотто.

Водночас він додав, що водії можуть не знати реальних факторів ДТП і висловлювати лише свою думку. «Можливо, причиною аварій є конструкція самих доріг або те, чи є роздільна смуга між лініями. Це те, чого вони не можуть усвідомлювати», - підкреслив директор КМІС.

Серед тих,хто найчастіше гине у ДТП – пішоходи та велосипедисти. 70% серед цих людей – чоловіки до 50 років. Про це на прес-конференції розповів президент Асоціації безпеки дорожнього руху Михайло Берлін, передає УНН.

"Найбільш незахищені люди на дорогах — це пішоходи та велосипедисти, а якщо казати про середньостатистичний портрет людини, яка найчастіше гине у ДТП, то це чоловік до 50 років“, - розповів М. Берлін.

Експерт вважає,що ситуація з аварійністю на дорогах за останні роки значно погіршилася.

“Зараз близько 3-4 мільйонів українських водіїв незадоволені ситуацією з безпекою на дорогах. Ця проблема дуже складна. В Україні потрібен бути вибудуваний комплексний підхід для її вирішення. У цьому повинні брати участь як мінімум 5 міністерств — Міністерство внутрішніх справ, Міністерство транспорту, Міністерство освіти, Міністерство охорони здоров” я та Міністерство надзвичайних ситуацій. Таке об’єднання зусиль дозволить нам знизити рівень смертності", — зазначив експерт.

Дослідження Київського міжнародного інституту соціології тривало протягом 20 серпня - 11 вересня 2013 року. Було проведено опитування водіїв щодо їх ставлення до рівня безпеки та причин аварійності на українських дорогах. Був опитаний 1221 респондент з усіх областей України віком від 18 років і старші.