Ринок автоцивілки будуть контролювати жорсткіше |
Суть ідеї МТСБУ та Нацкомфінпослуг в тому, щоб поліпшити якість страхових послуг і звести до мінімуму можливі порушення законодавства про захист прав споживачів. Страхове бюро нагадує, що відповідно до Закону України «Про ОСЦПВ власників наземних транспортних засобів», страхова компанія повинна протягом 90 днів з дня отримання заяви про страхове відшкодування вирішити питання заявника. Якщо ця норма порушується (на разі деякі законодавці пропонують урізати термін з 90 днів до 30), постраждалі вправі звернутися до МТСБУ. Подавати скаргу на нечесного страховика потрібно у формі заяви на дії члена МТСБУ. Якщо ваша страхова компанія не є членом згаданої організації, писати листи нікуди. Звернення приймають особисто (з понеділка по п'ятницю з 10.00 до 16.00 у Києві на Русанівському бульварі, 8) або поштою (02002, Київ-2, а / я 272). Також ошукані водії можуть скаржитися безпосередньо в орган - сервісний центр Нацкомфінпослуг, який працює з понеділка по четвер з 9.00 до 18.00 та в п'ятницю з 9.00 до 16.45 в Києві по вулиці Б. Грінченка, 3. Скептикам пропонується статистика подібних звернень - за перші півроку МТСБУ «посприяла» у вирішенні 420 скарг на загальну суму понад 7,5 мільйонів гривень. Нагадуємо! Фахівці Страхової компанії "Рідна" надають юридичну допомогу та консультації щодо отримання відшкодування від страхової компанії при настанні страхового випадку, зокрема, при ДТП. За більш детальною інформацією звертайтеся за телефонами: (044) 425-12-90; (095) 33-000-93 |