Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Експерти назвали найбезпечніше місце в автомобілі

Місце посередині заднього сидіння автомобіля часто називають найбільш незручним, і сидіти на ньому пасажири змушені тільки при крайній потребі - якщо зайняті інші місця. Але «середнє заднє» місце - найбезпечніше.

До такого висновку прийшли американські вчені з університету Буффало.

З'ясувалося, що місця на задньому сидінні на 59-86% безпечніше, ніж на передніх.

Причому середнє заднє сидіння на 20% безпечніше, ніж інші задні місця.
«Ми брали до уваги дуже багато чинників, таких як використання підголівників, тип транспортного засобу, вага автомобіля, вік водія і пасажирів, погода, освітленість, розгортання подушок безпеки та інше. І з'ясувалося, що середнє місце ззаду все одно на 20% безпечніше, ніж будь-яке інше місце в транспортному засобі », - повідомляє керівник групи вчених Дітріх Джелі.

Однією з причин цієї безпеки, за словами Джелі, є набагато більший простір, який не «стискається» при зіткненні. Більше того, під час аварії, коли машину просто скручує, на пасажирів, які сидять в центрі позаду, не так сильно діє «обертальна сила».

З'ясувалося також, що практично половина пасажирів на задніх сидіннях (45,8%) під час ДТП не були пристебнуті ременями безпеки. В результаті автокатастрофи 35,7% таких пасажирів гинули, в той час як рівень смертності серед пристебнутих пасажирів - 15,8%.

Таким чином, у пристебнутих задніх пасажирів у 2,4-3,2 рази більше шансів вижити в аварії порівняно людьми, які не надягають ремені безпеки.

Про те, що обов'язково слід пристібатися пасажиру на передньому сидінні і водієві, говорити не доводиться. Статистика показує, що застосування пасків безпеки зменшує ризик загибелі і важких травм при фронтальному зіткненні в 2-2,5 рази, при бічному - в 1,8 рази, а при перекиданні - аж у 5 разів! А при невисоких або відносно невисоких швидкостях зафіксоване тіло взагалі можна захистити від пошкоджень.