Днями визначено десятку найбільш розбитих трас України на підставі опитування представників служб таксі і компаній, що займаються вантажоперевезеннями. Більшість "розбитих" трас знаходяться в центрі країни.
Щоб об'єктивно оцінити виконану дорожніми службами роботу, Кореспондент поцікавився думкою про стан вітчизняних трас тих, хто щодня стикається з вибоїнами і вибоїнами, - представникам служб таксі і компаній, що займаються вантажоперевезеннями.
У десятку найгірших потрапили траси Павлоград - Донецьк, Тернопіль - Львів, Одеса - Березівка, а також Львів - Луцьк, пише Корреспондент.
Видання також з'ясувало, стан доріг у столиці. Найгірші дороги в Києві перебувають у Подільському районі (вулиці Петропавлівська, Фрунзе, Нижньоюрківська, Газопровідна, пров. Ярославський і пр. Правди).
Видання пише, що терміни експлуатації 80% автомобільних доріг в Україні вичерпали себе вже двічі, а то й тричі.
"Велика частина трас покрита асфальтом, зробленим ще за радянськими технологіями, ось вони і розвалюються. Наприклад, якщо додавати синтетичні добавки, то термін служби покриття збільшиться до п'яти років замість одного року", - говорить глава приватної компанії "Укрремдорстрой" Сергій Петриков, яка вісім років займається асфальтуванням.
Видання зазначає, що відтоді майже щодня "Київавтодор" посилав "фронтові" зведення про успіхи в боротьбі за повернення на вулиці столиці втраченого асфальту.
За останніми даними організації, вже відремонтовано 79 тис. кв. м доріг з 96 тис. кв. м. У цілому ж по країні, згідно з інформацією "Укравтодору", його зусиллями усунута "ямковість" на 98% доріг державного значення. |