Страхові компанії налагоджують нові канали продажу полісів |
Про це, аналізуючи тенденції на страховому ринку України, пише "Інвестгазета", прогнозуючи збільшення частки таких каналів до 10-15% у загальному обсязі продажів. До кризи ключовим каналом продажів страховок українцям були банки. Кожен кредит супроводжували зобов'язання страхувати майно, життя і фінансові ризики. Частка цього джерела в продажах страхових компаній становила в середньому 30%, хоча в деяких СК досягала і 95%. Другим за важливістю каналом продажів були автосалони, де реалізовувалася левова частка полісів КАСКО та ОСАЦВ. За підсумками 2012 обсяги ринку склали 18,3 млрд грн, але падіння кредитування банками і зниження продажів нових авто змусили страховиків шукати нові способи просування, які незабаром складуть 10-15% продажів. Один з таких каналів просування страхових послуг - роздрібні торговельні мережі. Ще три роки тому в Україні ніхто і не припускав, що страховку можна купити в магазинах побутової техніки, тепер ці продажі в них щороку подвоюються. Сьогодні в мережах працюють з десяток СК. Спочатку вони "прив'язували" страховки до товарів, які купувалися в кредит. Але останнім часом почали страхувати незалежно від форми оплати. Ще один канал - куди поступово перетікає страхування - віртуальні мережі. На ринку поки стримано оцінюють таку співпрацю: все буде залежати від того, чи зможуть страховики зацікавити своїми пропозиціями покупців. Наступний канал - поштова мережа. За останні кілька років ряд страховиків підписали відповідні договори з "Укрпоштою". |