Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Страховикам стало складніше відмовляти у відшкодуванні збитків
Пленум Вищого спеціалізованого суду з розгляду цивільних і кримінальних справ днями оприлюднив постанову від 1 березня, в якій йдеться, що "несвоєчасне повідомлення без поважних причин страхувальником страховика про настання страхового випадку може бути підставою для відмови у страховому відшкодуванні, тільки якщо воно позбавило страховика можливості встановити, чи була подія страховим випадком", пише «Коммерсант-Україна».

При настанні страхового випадку страхова компанія (СК) зобов'язана виплатити відшкодування. А інші умови договору можуть стати підставою для відмови у виплаті тільки в тому випадку, якщо їх порушення завадило компанії довести, що заявлена подія є страховим випадком, роз'яснюється в документі.

Страховики вважають, що прийняття постанови навряд чи вплине на роботу добросовісних компаній. На частку відмов, пов'язаних з порушенням термінів, припадає не більше 10-15% відмов. "Я не стикався з випадками, щоб страхова компанія відмовляла у виплаті виключно на тій підставі, що страхувальник порушив терміни. Як правило, страховики вказують на такий аргумент тільки в поєднанні з іншими підставами", - говорить юрист Олег Качмар.

Порушити строки клієнт може тільки з поважної причини. До суду страхові компанії, як правило, самостійно розслідують причини, які вплинули на затримку з повідомленням.

Юристи впевнені, що оскільки страховикам необхідно буде аргументувати відмови у виплаті, цим скористаються шахраї. Причому в страхових договорах може з'явитися пункт, який дозволить компанії відстрочити виплату для перевірки реальності подій. Строки повідомлення встановлюються для того, щоб страхова компанія могла направити на місце події комісара, який би визначив, чи стався страховий випадок. Якщо при ДТП це фіксує ДАІ, то в інших випадках факт заподіяння шкоди страхувальнику потрібно встановлювати самостійно.