Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Як дізнатися, чи не збанкрутіє страхова компанія?

Фахівці назвали п'ять основних ознак, що дозволяють визначити страхові компанії, з якими краще не зв'язуватися.

Ринок автострахування в цьому році переживає серйозні проблеми, точкою відліку яких є позбавлення ліцензії СК Лафорт, що активно торгувала в минулому році полісами автоцивілки, пише Сегодня.

Судячи з того, що відділ врегулювання збитків цієї компанії зник, можна говорити про її банкрутство.

Моторне транспортне страхове бюро України (МТСБУ) не радить зв'язуватися ще з 6 страховими: «Добробут, Інвестсервіс, ІнтерТрансПоліс, Міська, райпо і Уеска. Цей список може розширитися. На жаль, обійтися без автоцивілки не можна - за її відсутність ДАІ штрафує на 255-340 грн. Як водієві не купити поліс ОСЦПВ у проблемної страхової?

Компанії, які потрапили в чорний список МТСБУ, продавали водіям поліси за ціною на 30-40% нижче ринкової. За словами експерта страхового ринку Юрія Лахна, це призводить до того, що у компанії немає коштів для того, щоб формувати страхові резерви, а, значить, здійснювати виплату вона може лише за рахунок нових надходжень. Щойно попит на поліси знижується, компанія "зникає". Інакше кажучи, такі страхові є фінансовими пірамідами.

З іншого боку, законодавство передбачає випадки, які дозволяють страховим компаніям дати водієві знижку.

Законні знижки надаються пільговикам, пенсіонерам, інвалідам ІІ групи, учасникам війни або громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи (І та ІІ категорій). Купуючи поліс для автомобілів з об'ємом двигуна до 2500 см куб., ці люди мають право на знижку в розмірі 50% від вартості поліса.

За опт і акуратну їзду також передбачені знижки. До страхового платежу можуть застосовуватися знижки / надбавки за безаварійність у минулі періоди (коефіцієнт "бонус-малус") і дисконт за одночасне страхування декількох авто в тому випадку, якщо вони належать одному страхувальнику. Як правило, знижка в цьому випадку становить 5-15% (5% бонусу за кожен рік).

Базовий страховий тариф становить 180 грн, але на нього "нанизуються" коефіцієнти, що залежать від місця реєстрації автомобіля, об'єму його двигуна, стажу водіння всіх, хто допущений до керування транспортним засобом, торішньої аварійності і тому подібних факторів.

Опитані експерти кажуть, що проблемні страхові торгували дешевими полісами весь минулий рік. Чому ж їх не прикрили раніше? Як пояснили в прес-службі Держфінпослуг, відомство проводить моніторинг діяльності страхових не частіше, ніж раз у квартал. А за 3-4 місяці може статися все що завгодно.

Як вибрати страхову?

Директор Агентства страхового консалтингу Дмитро Зотов розповів, що, незважаючи на можливий ризик банкрутства декількох страхових компаній, власники, які купили поліс автоцивілки, не постраждають. "У тому випадку, якщо сталася ДТП, а страхової компанії, яка продала поліс, вже немає, потерпілий має право звернутися із заявою до МТСБУ і йому виплатять збиток після проведення експертизи. Виплата проводиться із спецфонду, який формується членами бюро", - говорить експерт. Тобто, як і раніше автовласник може звертатися за покупкою поліса в будь-яку страхову компанію, яка є членом МТСБУ. І лише в тому випадку, якщо поліс є недійсним (підроблений або списаний), постраждала сторона звертається до винної з цивільним позовом.

Перевірити, чи дійсний поліс, можна на сайті http://www.mtsbu.kiev.ua.

Зовсім інша справа, коли одночасно з полісом ОСЦПВ автомобіліст збирається придбати і поліс КАСКО - на поліс добровільного страхування в цьому випадку дають знижку (страхова компанія формує ціну на свій розсуд, тобто, на відміну від автоцивілки, знижки на цей вид страхування законні). Тоді для страхових краще влаштувати міні-тендер.

"По-перше, потрібно звернути увагу на ті компанії, у яких відношення сум виплат до сум премій високе", - говорить експерт ринку Микола Поніч. По-друге, за його словами, компанія повинна бути стабільною (якщо в ЗМІ публікують інформацію про зміну декількох топ-менеджерів за рік, там панує безлад). По-третє, є сенс вивчити фінпоказники за кілька років і інформацію про активи (повинна бути на офіційному сайті): якщо одночасно із зростанням премій росли і страхові резерви - це хороша ознака. Якщо є інформація про наявність неоплаченого статутного капіталу, а рівень резервного капіталу на 25% нижче статутного - це погана ознака. Також краще обходити стороною компанії, у яких незбалансований страховий портфель (автострахування займає більше 60% портфеля).