Експерти розповіли про правила експлуатації автомобілів у спеку |
Експерти відзначають, що правил, яких потрібно дотримуватися, не так багато, але їх важливість важко переоцінити. Одне з найважливіших - постійний і дуже уважний контроль за рівнем охолоджувальної рідини, повідомляє портал Автоцентр. Перед кожною поїздкою треба не лінуватися заглядати в розширювальний бачок, якщо ваш автомобіль не обладнаний відповідним датчиком, а якщо обладнаний - стежити за його показами, а в дорозі, особливо при русі на малих швидкостях, уважно стежити за індикаторами температурного режиму. Це дозволить звести ризик перегріву двигуна до мінімуму. Але якщо все ж температура силового агрегату стрибнула вище норми, слід негайно зупинитися і вжити заходи з охолодження двигуна - відкрити капот, включити пічку. А після того, як температура впаде, бажано спробувати з'ясувати причину перегріву. До речі, однією з них може бути забруднений радіатор. Щоб викреслити цей фактор зі списку ризиків, необхідно періодично промивати радіатор від мошок та іншого сміття. Також потрібно по можливості обмежити мийку машини у спеку, особливо це стосується моторного відсіку. Інакше є ризик, що всілякі ущільнювальні матеріали, кріплення можуть постраждати від різкого перепаду температур. Окремий момент — паркування автомобіля. Очевидно, що в жарку сонячну погоду потрібно прагнути залишати автомобіль в тіні і користуватися сонцезахисними засобами, інакше салон буде перегріватися, а пластик та інші обробні матеріали можуть зіпсуватись або виділяти шкідливі речовини. Крім того, фахівці з лакофарбового покриття автомобілів настійно рекомендують уникати парковок під фруктовими деревами, під липами. Інакше сік, що капає з них, може запектися на розпеченому кузові створити серйозні проблеми. Повернувшись в автомобіль, спочатку пару хвилин провітріть салон, відчинивши всі вікна. Потім підніміть скло і включіть кондиціонер на сильну потужність, направивши потік через центральні і бічні дефлектори (віконця, з яких дме повітря). Потім встановіть кондиціонер на мінімум і підтримуйте температуру не вище 24 градусів. Відразу після повернення в розпечену машину кондиціонер включати не варто - скло від перепаду температур може дати тріщину. Нагадаємо також, що активна їзда влітку загрожує не тільки проблемами з мотором, але і швидким перегрівом гальм. Може закипіти гальмівна рідина, або утворитися «паровий» прошарок між колодкою і диском. Відмова гальм стається несподівано і загрожує серйозними проблемами. Відомі навіть випадки вибуху покришок через перегрів. Тому облиште свої гоночні амбіції для нічної прохолоди.
07.08.2012 |