На думку автора законопроекту, у нинішньому вигляді "автоцивілки" страхові компанії, які її реалізують, затягують страхові виплати та постійно підвищують тарифи. Скасування ОСЦПВ вирішить проблемні питання, які виникли навколо Моторного (транспортного) страхового бюро і буде стимулювати страхувальників надавати більш якісні послуги в сфері автомобільного страхування, пише Комерсант-Україна.
Страхувальники вважають пропозицію депутата неправильною, оскільки обов'язкове страхування цивільної відповідальності - це міжнародне вимога. Без «зеленої карти», яка є доповненням до полісу ОСЦПВ, автомобіліст не зможе виїхати за межі країни. У парламенті вважають, що закон таки приймуть, оскільки він буде популярним серед українців. Напередодні виборів депутати цілком можуть його підтримати.
Обов'язкове страхування відповідальності діє в Україні з 1 січня 2005 року. За сім років покриття парку автомобілів досягло лише 90%, але навіть ця планка могла виявитися недосяжною, якщо б у 2008 році Верховна рада не підвищила штрафи за відсутність страховки з 0,5-1 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (8,5-17 грн) до 25-50 мінімумів (425-850 грн).
13.06.2012
|