Групи страховиків Lloyd's of London, в середу, 27 липня, почали підписувати договори на страхування суден, які планують експортувати українське зерно Чорним морем в рамках Стамбульської зернової угоди.
Про це заявив виконавчий директор страхового ринку Lloyd's of London Джон Ніл. «Буквально на цьому тижні ми намагалися створити систему страхування морських вантажів для перевезення зерна. Ми працювали з двома або трьома різними інститутами, щоб це сталося. І зараз контракти підписуються», — сказав Ніл.
Про результати повідомлять найближчим часом, повідомив глава ринку комерційного страхування Брюс Карнегі-Браун.
Росія і Україна підписали 22 липня угоду за посередництва Туреччини та організації Об'єднаних Націй про відновлення експорту зерна, який був заблокований війною, щоб полегшити міжнародну продовольчу кризу.
"Після укладення угоди між Росією і Україною про експорт зерна ми дуже багато працюємо з учасниками ринку, щоб переконатися, що ми можемо розробити політику, яка може підтримати його", - сказав Брюс Карнегі-Браун.
За його словами, брокери та андеррайтери повинні оголосив про деякі програми в найближчі дні.
Ризики зберігаються після ракетного удару Росії по українському порту Одеса через день після підписання угоди по зерну.
"Дуже важливо, щоб угода залишалася в силі. У Чорному морі є міни, страховики можуть впоратися з цим, але вони не зможуть впоратися з серйозними порушеннями угоди", сказав Карнегі-Браун.
Премії за вихід у широкий район Чорного моря різко зросли до 5% від вартості корабля з 0,025% до вторгнення.
Страховики вже виявили інтерес до страхування суден, що проходять через зерновий коридор, за умови, що будуть організовані міжнародні військово-морські ескорти і чітка стратегія боротьби з морськими мінами.
|