Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Судна із зерном з України будуть застраховані, але у 200 разів дорожче

Групи страховиків Lloyd's of London, в середу, 27 липня, почали підписувати договори на страхування суден, які планують експортувати українське зерно Чорним морем в рамках Стамбульської зернової угоди.

Про це заявив виконавчий директор страхового ринку Lloyd's of London Джон Ніл. «‎Буквально на цьому тижні ми намагалися створити систему страхування морських вантажів для перевезення зерна. Ми працювали з двома або трьома різними інститутами, щоб це сталося. І зараз контракти підписуються»‎, — сказав Ніл.

Про результати повідомлять найближчим часом, повідомив глава ринку комерційного страхування Брюс Карнегі-Браун.

Росія і Україна підписали 22 липня угоду за посередництва Туреччини та організації Об'єднаних Націй про відновлення експорту зерна, який був заблокований війною, щоб полегшити міжнародну продовольчу кризу.

"Після укладення угоди між Росією і Україною про експорт зерна ми дуже багато працюємо з учасниками ринку, щоб переконатися, що ми можемо розробити політику, яка може підтримати його", - сказав Брюс Карнегі-Браун.

За його словами, брокери та андеррайтери повинні оголосив про деякі програми в найближчі дні.

Ризики зберігаються після ракетного удару Росії по українському порту Одеса через день після підписання угоди по зерну.

"Дуже важливо, щоб угода залишалася в силі. У Чорному морі є міни, страховики можуть впоратися з цим, але вони не зможуть впоратися з серйозними порушеннями угоди", сказав Карнегі-Браун.

Премії за вихід у широкий район Чорного моря різко зросли до 5% від вартості корабля з 0,025% до вторгнення.

Страховики вже виявили інтерес до страхування суден, що проходять через зерновий коридор, за умови, що будуть організовані міжнародні військово-морські ескорти і чітка стратегія боротьби з морськими мінами.