Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Ліміт виплат за європротоколом можуть скасувати

У Моторному (транспортному) страховому бюро розробляють нову редакцію закону про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, якою буде передбачено скасування ліміту виплат за європротоколом, який нині становить 50 тисяч грн.

Як йдеться у повідомленні бюро, у найближчі місяці з його подання Національний банк України, як регулятор страхового ринку, має збільшити граничний розмір виплати за європротоколом до 80 тисяч грн.

"З прийняттям нової редакції закону будь-яку ДТП, яка підпадає під умови врегулювання по європротоколу, можна буде оформити за його допомогою, не хвилюючись, чи не перевищить ремонт автомобіля ліміт виплат", – зазначив генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко.

Європротокол є спрощеним способом оформлення ДТП: водії-учасники заповнюють спеціальний бланк безпосередньо на місці аварії. Потім цей документ може бути підставою для виплати страхового відшкодування потерпілому. В Україні європротокол може оформлюватись як у паперовому вигляді, так і в електронній формі.

Шевченко також розповів, що нова редакція закону про ОСЦПВ передбачатиме зміну принципу виплати відшкодувань власникам не нових автомобілів.

"Чинний закон про ОСЦПВ, ухвалений у 2004 році, базувався на європейських практиках, проте в ньому є норми, що викликають обґрунтовані нарікання у людей, які постраждали в ДТП. Один з основних таких моментів – саме виплати з урахуванням зносу запасних частин, що підлягають заміні при ремонті. Тому в новому законопроекті ми відходимо взагалі від концепції зносу та переходимо до концепції "приведення пошкодженого автомобіля у стан, у якому він був до ДТП", – пояснив він.

Експерти ринку зазначають, що у європейських країнах 93–96% виплат здійснюються безпосередньо на СТО для компенсації витрат на відновлювальний ремонт, а не як кошти, які виплачують потерпілому. Грошові виплати робляться лише в окремих випадках, наприклад, коли відновлення автомобіля після ДТП є економічно недоцільним.

Така концепція компенсації збитків, завданих автомобілем внаслідок ДТП, має значні переваги, аргументують у МТСБУ. Зокрема, від розрахунку зносу можна відійти, тому що для ремонту автомобіля можна використовувати не оригінальні або вживані запчастини у випадках, коли саме ці деталі не впливають на безпеку подальшої експлуатації машини.