Якщо ви плануєте перетнути кордони України - заздалегідь подбайте про оформлення страхового поліса, адже він вам може знадобитися. Необхідність придбання поліса регулюється на законодавчому рівні. Обов'язкову страховку можуть вимагати при оформленні візи, поїздки в певну країну чи з метою працювати. Якщо це звичайна туристична мандрівка, наявність страховки можуть не перевірити при перетені кордону, однак, наполегливо рекомендуємо вчасно оформити страховий захист. Поліс допоможе вирішити фінансові труднощі у разі необхідності отримання медичної допомоги, а також розібратися з іншими труднощами, які можуть виникнути на чужині.
Стандартний набір страхових ризиків включає:
● лікування амбулаторно або у стаціонарі; ● виклик невідкладної допомоги; ● компенсацію вартості призначених лікарем препаратів; ● репатріацію тіла.
Доповнити базовий поліс ви можете за власним бажанням. Наприклад, до нього можна включити оплату телефонного зв'язку, оплату приїзду родича у разі серйозних проблем зі здоров'ям, отримання компенсації при втраті багажу, затримці чи скасуванні рейсу та інших ризиках.
У сучасних реаліях стала актуальною ще одна опція туристичного страхування. Це покриття ризику зараження коронавірусом. Не всі страховики пропонують його у базовому пакеті послуг, тому варто уточнити перед оформленням договору - чи зможете отримати компенсацію при зараженні COVID-19. Страховки, які покривають не тільки лікування від коронавірусу, а й компенсують витрати на самоізоляцію за кордоном, зазвичай, слід оформлювати додатково до стандартного полісу.
На що слід звертати особливу увагу під час оформлення страховки для виїзду за кордон? Насамперед - на суму покриття ризиків, на додаткові (важливі для вас) можливості, наприклад, покриття активностей та екстремальних видів спорту. Уважно вивчіть дані про асистанс - компанію, яка організовуватиме допомогу в місці вашого перебування. Не забудьте переконатися, що ваш поліс діє в країні перебування.
Як користуватися страховкою? При настанні будь-якого із зазначених у полісі страхових випадків зв'яжіться з асистансом - номер телефону має бути вказаний у вашому договорі. Подальші дії координує саме партнер страхової компанії. Він може викликати лікаря, призначити прийом у клініці, вирішити інші проблеми, наприклад, пов'язані з трансфером або сервісом. У жодному разі не дійте самостійно – без дзвінка асистансу розраховувати на отримання допомоги та компенсацій не варто.
Відшкодування за туристичною страховкою може бути представлене в одному із двох видів. У першому випадку компанія безпосередньо взаємодіє з організаціями та сама вносить усі необхідні оплати. У другому – ви оплачуєте послуги та після надання всіх чеків та квитанцій отримуєте компенсацію у страховій компанії.
Стандартний набір страхових ризиків передбачає:
● лікування амбулаторно або у стаціонарі; ● виклик невідкладної допомоги; ● компенсацію вартості призначених лікарем препаратів; ● репатріацію тіла.
Доповнити базовий поліс ви можете за власним бажанням. Наприклад, до нього можна включити оплату телефонного зв'язку, оплату приїзду родича у разі серйозних проблем зі здоров'ям, отримання компенсації при втраті багажу, затримці чи скасуванні рейсу та інших ризиках.
У сучасних реаліях стала актуальною ще одна опція туристичного страхування. Це покриття ризику зараження коронавірусом. Не всі страховики пропонують його у базовому пакеті послуг, тому варто уточнити перед оформленням договору - чи зможете отримати компенсацію при зараженні COVID-19. Страховки, які покривають не тільки лікування від коронавірусу, а й компенсують витрати на самоізоляцію за кордоном, зазвичай, слід оформлювати додатково до стандартного полісу.
На що слід звертати особливу увагу під час оформлення страховки для виїзду за кордон?
Насамперед - на суму покриття ризиків, на додаткові (важливі для вас) можливості, наприклад, покриття активностей та екстремальних видів спорту. Уважно вивчіть дані про асистанс - компанію, яка організовуватиме допомогу в місці вашого перебування. Не забудьте переконатися, що ваш поліс діє в країні перебування.
Як користуватися страховкою?
При настанні будь-якого із зазначених у полісі страхових випадків зв'яжіться з асистансом - номер телефону має бути вказаний у вашому договорі. Подальші дії координує саме партнер страхової компанії. Він може викликати лікаря, призначити прийом у клініці, вирішити інші проблеми, наприклад, пов'язані з трансфером або сервісом. У жодному разі не дійте самостійно – без дзвінка асистансу розраховувати на отримання допомоги та компенсацій не варто.
Відшкодування за туристичною страховкою може бути представлене в одному із двох видів. У першому випадку компанія безпосередньо взаємодіє з організаціями та сама вносить усі необхідні оплати. У другому – ви оплачуєте послуги та після надання всіх чеків та квитанцій отримуєте компенсацію у страховій компанії. |