Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Які особливості страхування багажу при перельоті?

У договорах туристичного медичного страхування для виїзду за кордон може передбачатись окрема опція – страхування багажу.

Багато хто переконаний, що страховка на багаж - це не обов'язково, вона не потрібна. До того ж авіаперевізник відповідає за збереження речей, компенсує якусь суму.

На практиці розмір такого відшкодування збитку дуже малий, визначається не заявленої цінністю, а вагою.

Відповідно до Варшавського договору, укладеного між країнами, при втраті або пошкодженні багажу авіакомпанія виплатить до 20 доларів за один кілограм загальної ваги. Таким чином, за загублену стандартну валізу в 20 кг власник отримає близько 400 доларів. За Монреальською конвенцією, розмір такої виплати може бути не більше 1,5 тис. доларів. Якщо серед втрачених речей знаходився, наприклад, ноутбук і хороший фотоапарат, то вартість не буде компенсована повністю.

Безсумнівно, можна скористатися порадою залишити цінні речі в ручній поклажі, але на неї страховка авіаперевізника не поширюється.

Забезпечити надійний матеріальний захист багажу під час авіаперельоту може страховий поліс.

Туристи стикаються з наступними ризиками, що стосуються багажу (основні):

- Пошкодження, часткова або повна втрата багажу;
- Затримка багажу після прибуття до місця тимчасового перебування;
- Крадіжка, грабіж або випадкова втрата.

Є розширені програми, за якими захищається майно мандрівника під час всієї поїздки.

Дії мандрівника, якщо з багажем щось сталося:

– звернутися до адміністрації установи, де стався страховий випадок і скласти акт втрати або затримки багажу. У міжнародному аеропорту це буде стійка «Lost & Found». Після потрібно зв'язатися зі страховою й авіакомпанією. Заява розглядається від 3 днів при втраті й 21 день при затримці багажу.
Якщо подія трапилася під час авіаперельоту, то спочатку мандрівник отримає компенсацію від перевізника. Потім на підставі оціночної вартості речей, зазначеної в договорі, йому виплатить належну суму страхова компанія. Віднімуть тільки розмір франшизи, якщо вона не була нульовою.

Щоб отримати виплату від страховика при втраті багажу, необхідно пред'явити:

- страховий поліс;
- посадковий талон;
- довідку від авіакомпанії про втрату / затримку багажу;
- талон на багаж;
- заяву про відшкодування втраченого / затриманого багажу страховиком;
- копії українського та закордонного паспортів, ідентифікаційного коду;
- чеки на придбання предметів першої необхідності.

Втрата багажу компенсується, виходячи з його реальної вартості. Для її визначення знадобляться товарні чеки. У разі їх відсутності, у розрахунок береться актуальна вартість аналогічних речей з урахуванням рівня їх зносу: 30% за перший рік і 10% за кожен наступний.
Відшкодування витрат у разі пошкодження багажу відбувається шляхом виплати коштів за ремонт речей або покривається загальна вартість багажу. Однак, страхове відшкодування не може перевищувати суму, зазначену в договорі. Як правило, вона варіюється від 150 до 250 євро / доларів. Якщо багаж був пошкоджений, знадобляться фотографії, що підтверджують незадовільний стан. Дата та час обов'язково повинні показуватися на знімку.

На повернення грошей за втрачене або пошкоджене майно пасажир може не розраховувати

- якщо він перебував під впливом алкоголю або наркотичних речовин;
- є свідчення того, що власник майна навмисне його пошкодив з метою вимагати страхові виплати;
- клієнт несвоєчасно повідомив компанію, що стався інцидент.

Лайфхак: як захистити багаж від форс-мажорних ситуацій

- Беріть на борт літака мінімальну кількість необхідних речей, щоб у разі втрати / затримки багажу, ви не залишилися з порожніми руками;
- Не здавайте в багаж цінні речі, кредитні карти, готівку, документи. Краще, щоб вони були завжди із собою;
- Прикріплюйте на багаж ініціали власника з контактною інформацією.