Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Поради страхувальникам: Як захистити власне майно та нерухомість

Усі прагнуть вдома почувати себе в безпеці. Але, на жаль, трапляються випадки, коли зовнішні проблеми порушують спокій.

Наприклад, виникне пожежа, зірве кран і затопить квартиру, до приміщення проникне злодій тощо. Такі ситуації завдають шкоди майну та псують нерви господарям. Уникнути їх повністю неможливо, але можна захиститися від їхніх наслідків, принаймні фінансово.

Для цього розроблено механізм допомоги власникам помешкання - страхування майна.

Що і від яких ризиків можна застрахувати?

Коли йдеться про страхування нерухомості, як правило, під цим розуміють:

- квартиру або дім;
- заміський будинок;
- окремі предмети інтер’єру — коштовні картини, інші предмети мистецтва, дорогу побутову техніку;
- внутрішнє оздоблення помешкання (покриття стін, підлоги, двері, вікна тощо). Це стає актуальним після щойно зробленого ремонту;
- окремі господарські споруди

Окремо можна застрахувати свою відповідальність перед сусідами. Наприклад, на випадок затоплення.

Які страхові випадки?

- пожежі з різних причин;
- вибух газу;
- затоплення, у т. ч. прорив каналізації;
- стихійні лиха;
- пограбування, крадіжки тощо.

Надійні страхові компанії можуть дозволити собі застрахувати майно своїх клієнтів без попереднього огляду та оцінки, а виплати здійснюють без урахування зношування речей.

Від чого залежить вартість страхового поліса?

Головними параметрами при визначенні ціни страхування майна є:

- оцінювальна вартість;
- перелік ризиків, від яких захищає страховка. Чим довшим буде цей список, тим дорожче доведеться сплатити на старті;
- термін страхування;
- розмір страхової суми, тобто скільки максимально компенсуватиме страхова фірма; наявність франшизи;

Також компанія може врахувати, чи є на об’єкті охоронна сигналізація, де знаходиться житло і наскільки криміногенним є той район.

Як діяти клієнту, щоб отримати компенсацію

Щоб бути впевненим у тому, що компенсація за страховим договором буде нарахована повністю, потрібно знати кілька простих правил і у разі настання нестандартної ситуації діяти таким чином:

- якомога раніше зв’язатися зі своєю компанією за телефонами, вказаними в договорі, і повідомити про настання страхового випадку. Як правило, вимагають, щоб клієнт повідомив про нестандартну ситуацію протягом доби;
- спробувати зменшити наслідки аварії. Наприклад, перекрити воду, викликати аварійну бригаду, повідомити про те, що сталося, поліцію (якщо врегулювання ситуації знаходиться у її компетенції). За умови бездіяльності людину можуть звинуватити в заподіянні умисної шкоди та відмовити у компенсуванні збитків;
- усуваючи наслідки події, варто не чіпати речі, не переставляти їх;
- забезпечити доступ до квартири або будинку представника страхової компанії, який огляне приміщення, оцінить масштаб лиха. Від його свідчень буде залежати розмір компенсації.

Протягом трьох діб до страхової компанії потрібно буде подати заяву, документи, що підтверджують права власності, перелік ушкоджень, висновки експертів, фотографії з місця події, у деяких ситуаціях — документи від поліції.

Передбачити всі ризики та подолати всі наслідки можна лише з надійною страховою компанією.