Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Страховка під час подорожі: про що слід знати туристам

Умови страхування – не найцікавіша частина договору, який укладає турист, купуючи тур на відпочинок. Зазвичай цікавлять категорія кімнати і чи буде вид на море, час вильоту, а про можливі неприємності особливо ніхто не замислюється. Але пандемія підкинула додатковий ризик – захворіти на ковід, і про можливості страхового полісу варто дізнатися побільше, щоб не втратити гроші та зіпсувати відпочинок.

Планувати подорож під час пандемії стало важче – потрібно розуміти вимоги різних країн, а також убезпечити себе від ризиків через хворобу. Більше не вдасться так просто покласти все в рюкзак і вирушити самостійно без страховок й організованих турів.

З іншого боку, якщо підготуватись завчасно, то відпустці нічого не зашкодить.

Будь-яка страхова ситуація – унікальна. Розглянемо, що покриває стандартний договір, і в яких випадках треба мати додаткові ресурси, щоб поїздка залишила лише приємні враження.

- Від чого захищає стандартний договір страхування?

Розглянемо ситуацію, коли турист купує пакетний тур. Медичне страхування обов’язково входить у необхідний для подорожі пакет документів, включено у вартість туру й не потребує додаткових витрат.

Типовий договір враховує найбільш поширені страхові випадки і покриває медичне обслуговування в країні відпочинку. Але часто в його умовах є нюанси, про які неуважний турист часто дізнається вже на місці – наприклад, франшиза. Це коли вартість лікування не компенсують, якщо вона не перевищує певну суму, турист платить сам. Під час бронювання агент повинен пропонувати туристам обрати: оформлювати страхування з франшизою $30 чи без неї. Різниця вартості невелика – близько $2-3 на тиждень. Фактично, це базова гарантія того, що будь-де турист, якщо з ним або нею щось станеться, отримає необхідне лікування.

Проте важливо пам’ятати, що слова «базова гарантія» – ключові. Якщо туристи розуміють, що їхні ризики значно вищі за середньостатистичні, то слід обговорити ці питання з турагентами, щоб отримати саме той набір послуг, який забезпечить повний захист і дозволить зосередитись на відпочинку.

- Чи допоможе стандартне страхування, якщо виявили коронавірус?

Стандартна медична страховка зазвичай покриває лікування коронавірусу і, якщо знадобиться, госпіталізацію. Проте часто туристи опиняються на самоізоляції в готелі, а цього базова страховка не передбачає. Буває також, що люди взагалі не можуть вирушити у відпустку через те, що напередодні вильоту в них виявили COVID-19.

Захистити себе від таких несподіванок допоможуть додаткові страховки від невиїзду та фінансових ризиків. Страховка від невиїзду покриває ризики до дати початку туру (це може бути позитивний ПЛР-тест на коронавірус, інші захворювання, які передбачають потрапляння до лікарні, або ще якісь несподівані ситуації). Крім того, вона захистить, якщо через позитивний ПЛР-тест турист пропускає свій літак.

Щодо можливих витрат через самоізоляцію – тут допоможе страхування додаткових фінансових ризиків. Наразі ця послуга має особливе значення, адже туристу, якщо виявили COVID-19, знадобиться знаходитись у країні перебування до повного одужання, а це – проживання та харчування.
Причому в деяких країнах – як-от у Єгипті чи на Кіпрі – хворі туристи можуть залишатись у тому самому готелі, де відпочивали, а от у Дубаї необхідно переїхати в інший, спеціальний готель – досить недешевий. Більше того, коли турист в’їжджає в країну, то підписує документ, у якому погоджується взяти ці додаткові витрати на себе. Страховка ж додаткових фінансових ризиків дозволяє бути впевненим, що навіть через хворобу перебування не потребуватиме додаткових коштів.

- В яких випадках і кому краще придбати поліс окремо?

Якщо хтось планує лижі, віндсерфінг або інший активний відпочинок, то краще оформити відповідну страховку. Вона розрахована на любителів динамічного відпочинку й передбачає набагато більше випадків, аніж звичайна медична.

Також для людей, старших за 75 років, стандартне медичне страхування буде коштувати більше. Часто питання страхування турбує вагітних. До 29 тижня вагітності можливі ускладнення та передчасні пологи покриває звичайна страховка. На більш пізніх термінах (якщо взагалі є дозвіл на авіапереліт від лікаря та авіакомпанії) краще подбати про розширену.

- Чи правда, що травми під час екскурсій, куплених не в готелі, отримані десь за межами готелю, поліс не покриває?

Принаймні, так лякають туристів деякі готельні гіди.

Перш за все – жодна страховка в світі не покриває лікування у випадку, якщо туристи порушили закон. Тож якщо місцеве законодавство обмежує дайвінг або не дозволяє відвідувати якусь окрему печеру, то цього не слід робити. Особливо варто зазначити про алкоголь: якщо хтось вирішив проїхатися на квадроциклі в стані алкогольного сп’яніння, то тут слід розраховувати лише на себе.

Проте якщо екскурсія придбана у незалежних продавців, але нічого не порушується – в такій ситуації страховка діє. Однак слід перевірити, чи є всі необхідні документи та сертифікати. І навіть якщо люди просто поїхали в інше місто без організованої екскурсії, то страховка діє. Тобто неправда, що дія полісу нерозривно пов'язана з територією готелю і послугами туроператора. Поліс покриває випадки, що можуть трапитися будь-де в межах країни відпочинку.

Інше питання – дійсно, ніхто не може гарантувати, чи придбана на вулиці екскурсія справді відповідає всім вимогам і не порушує місцевих законів. Тому для власної безпеки слід ставитися до вибору відповідально.

- Якщо людина все ж потрапила на лікування за кордоном, поліс це покриває, але чи закінчується на цьому відповідальність туроператора?

Турист страховку оформлює в Україні, в компанії, яка працює на нашому ринку, але, фактично, ситуаціями в інших країнах займається міжнародна компанія-партнер. Утім, багато в чому допомагає сам туроператор: особливо це стосується приймаючої сторони в організаційних питаннях. Юридично, відповідальності туроператор не несе, але зазвичай намагається бути корисною туристу у проблемній ситуації.

- Якщо туристи замовили всі можливі страховки, то чи варто мати з собою, про всяк випадок, якусь суму на квиток додому?

Зазвичай страховка покриває всі можливі ситуації, але кожен мандрівник має розуміти, що якусь певну суму на екстрену ситуацію слід мати з собою. Буває таке, що у людини просто щось трапляється в Україні й потрібно повернутись раніше завершення туру. Це не страховий випадок, але гроші на квиток потрібні. Або ще щось, чого не можна передбачити. Тому краще мати з собою запас коштів. З іншого боку – дуже велика вірогідність, що вони не знадобляться, але ж і не пропадуть – використаєте на якісь приємні речі.

За матеріалами: Укрінформ