Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Стартувала інформаційна кампанія із захисту прав споживачів фінпослуг

В Україні стартувала Всеукраїнська інформаційна кампанія із захисту прав споживачів фінансових послуг "Знай свої права", яку проводить Національний банк України (НБУ) за підтримки Уповноваженого Верховної Ради з прав людини.

Мета кампанії - поліпшити поінформованість громадян про права та обов'язки при користуванні фінансовими послугами.

Вона триватиме протягом березня-травня 2021 року в усіх регіонах України.

Національний банк в рамках кампанії запускає спеціальну веб-сторінку "Знай свої права". Також, крім контакт-центру та онлайн-форми на веб-сайті НБУ, споживачі зможуть задати питання регулятору через чат-боти в додатках Viber і Telegram.

Близько 16 тис. письмових звернень від споживачів фінансових послуг надійшли в НБУ в 2020 році, близько 40% мали ознаки порушення прав споживачів.

За словами уповноваженого Верховної Ради України з прав людини в сфері персональних даних Інни Берназюк, в 2020 році до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини надійшло понад 2000 повідомлень про порушення прав людини щодо захисту персональних даних. Більшість з них стосувалися порушення права людини на невтручання в особисте і сімейне життя при здійсненні діяльності по стягненню заборгованості за грошовими зобов'язаннями фізичних осіб. Йдеться про так звану колекторську діяльність.

Крім того, громадяни потрапляють в "складні життєві ситуації" часто тільки тому, що вони мають низьку поінформованість про наслідки отримання грошових позик через підписання так званого "електронного договору" на сайтах відповідних фінансових компаній або через завантажені мобільні додатки.

"Тому Уповноважений з прав людини завжди підкреслює, що головне не покарання за порушення закону, а здійснення превентивних заходів щодо порушення прав людини в сфері захисту персональних даних", - зазначила вона.

За словами керівника сектору соціально-економічних і фіскальних реформ Групи Європейської Комісії щодо підтримки України Джульда Кіельте, проведені дослідження показали, що споживачі мають низьку довіру до фінсектору, але вона поступово збільшується. Фінансова освіта і обізнаність споживачів є найважливішими елементами для розширення можливостей людей приймати обґрунтовані рішення при управлінні своїми особистими фінансами.