Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Експерти склали шість прогнозів для автострахування на 2021 рік

COVID-19 змінив правила гри в галузі автострахування, в зв'язку цим можна виділити кілька тенденцій, шість з яких, ймовірно, будуть простежуватися протягом цього року.

Про це повідомляється на сайті Digital Insurance.

Наслідки COVID-19 продовжать впливати на страхову галузь.

Клієнти будуть віддавати перевагу не тільки гнучким умовам, але і "модульним" послугам.

Для автостраховиків це може бути виражено в політиці, заснованій на фактичному пробігу, а не на кількості водіїв, або на знижкам для водіїв, які беруть участь в програмах спільного використання.

Оскільки страховикам важко уявити, як додатки для інтелектуальної обробки або інтеграції даних в реальному часі можуть стати для них джерелом доходу (наприклад, в разі персоналізованих послуг, що відповідають нагальним потребам клієнтів), персоналізація стане новою нормою для страхування.

Штучний інтелект (ШІ) також стане ефективною технологією в страховій галузі і допоможе страховикам виявляти та аналізувати нещасні випадки, оцінювати збиток і краще розуміти очікування клієнтів на основі їх поточних або минулих сценаріїв.

Споживчі тенденції у страхуванні - ближче до дому. Страховики подбають про те, щоб після досвіду COVID-19 скорегувати свої продукти і зробити їх більш цілеспрямованими і конкретними, щоб клієнти були захищені і залишалися ближче до дому.

Вартість претензій у зв'язку з пошкодженнями автомобілів збільшується, але, використовуючи технології штучного інтелекту, страховики будуть наближати претензії до точки обслуговування, щоб заощадити на витратах.

Використовуючи можливості ШІ, відділи обробки претензій можуть заощадити на витратах, регауючи на претензії в момент виникнення інциденту, не чекаючи поки страхувальник ініціює взаємодію.