Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Невелике збільшення швидкості може мати смертельні наслідки

Невелике збільшення швидкості може мати величезний вплив на наслідки аварій.

Це показали нові краш-тести, проведені Фондом безпеки дорожнього руху AAA, Страховим інститутом безпеки дорожнього руху (IIHS) і Humanetics.

Організації з безпеки влаштували аварії при трьох різних швидкостях удару (40, 50 і 56 миль на годину). Вони виявили, що невеликого збільшення швидкості було досить, щоб збільшити ризик серйозної травми або смерті водія.

Фонд AAA співпрацював з IIHS і Humanetics, провідним виробником манекенів для краш-тестів з біоідентифікаціі, щоб вивчити, як швидкість впливає на ймовірність і тяжкість травм пасажирів при аварії. Були використані три кросовера Honda CR-V EX 2010 року випуску, оскільки вони представляли середній вік (11,8 років) типового автомобіля на дорогах США та отримали вищу оцінку в тесті IIHS з помірним перекриттям спереду.

У міру того, як в ході випробувань швидкість зіткнення збільшувалася, дослідники виявили більше серйозні структурні пошкодження і великі навантаження на все тіло манекена.

Чим швидше водій рухається перед зіткненням, тим менше ймовірність того, що він зможе набрати безпечну швидкість, навіть якщо у нього є шанс загальмувати до зіткнення.

При швидкості 40 миль на годину (64 км/год) після удару вторгнення в простір водія було мінімальним. Але при швидкості 50 миль (80 км/год) спостерігалася помітна деформація отвору дверей з боку водія, приладової панелі і області ніг. На швидкості 56 миль на годину (90 км/год) салон автомобіля був значно пошкоджений: датчики манекена зафіксували серйозні травми шиї та ймовірність переломів довгих кісток гомілки.

Манекени для краш-тестів оснащені сотнями датчиків для вимірювання ризику травм, щоб розуміти наукові межі безпеки і запобігання травм. Розуміння того, що ризик серйозних і необоротних травм стає значно вище при аваріях, що перевищують встановлені законом обмеження швидкості, демонструє, чому взагалі існують обмеження, - прокоментував Джек Дженсен, віце-президент з інженерних питань Humanetics.

Як на швидкості 50, так і 56 миль на годину при русі рульового колеса вгору голова манекена пройшла через розгорнуту подушку безпеки. Це призвело до того, що манекен вдарився об кермо, з  високим ризиком переломів і серйозних травм головного мозку.