Невелике збільшення швидкості може мати величезний вплив на наслідки аварій.
Це показали нові краш-тести, проведені Фондом безпеки дорожнього руху AAA, Страховим інститутом безпеки дорожнього руху (IIHS) і Humanetics.
Організації з безпеки влаштували аварії при трьох різних швидкостях удару (40, 50 і 56 миль на годину). Вони виявили, що невеликого збільшення швидкості було досить, щоб збільшити ризик серйозної травми або смерті водія.
Фонд AAA співпрацював з IIHS і Humanetics, провідним виробником манекенів для краш-тестів з біоідентифікаціі, щоб вивчити, як швидкість впливає на ймовірність і тяжкість травм пасажирів при аварії. Були використані три кросовера Honda CR-V EX 2010 року випуску, оскільки вони представляли середній вік (11,8 років) типового автомобіля на дорогах США та отримали вищу оцінку в тесті IIHS з помірним перекриттям спереду.
У міру того, як в ході випробувань швидкість зіткнення збільшувалася, дослідники виявили більше серйозні структурні пошкодження і великі навантаження на все тіло манекена.
Чим швидше водій рухається перед зіткненням, тим менше ймовірність того, що він зможе набрати безпечну швидкість, навіть якщо у нього є шанс загальмувати до зіткнення.
При швидкості 40 миль на годину (64 км/год) після удару вторгнення в простір водія було мінімальним. Але при швидкості 50 миль (80 км/год) спостерігалася помітна деформація отвору дверей з боку водія, приладової панелі і області ніг. На швидкості 56 миль на годину (90 км/год) салон автомобіля був значно пошкоджений: датчики манекена зафіксували серйозні травми шиї та ймовірність переломів довгих кісток гомілки.
Манекени для краш-тестів оснащені сотнями датчиків для вимірювання ризику травм, щоб розуміти наукові межі безпеки і запобігання травм. Розуміння того, що ризик серйозних і необоротних травм стає значно вище при аваріях, що перевищують встановлені законом обмеження швидкості, демонструє, чому взагалі існують обмеження, - прокоментував Джек Дженсен, віце-президент з інженерних питань Humanetics.
Як на швидкості 50, так і 56 миль на годину при русі рульового колеса вгору голова манекена пройшла через розгорнуту подушку безпеки. Це призвело до того, що манекен вдарився об кермо, з високим ризиком переломів і серйозних травм головного мозку. |