Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Страховики ОСЦПВ скоротили строки врегулювання

У третьому квартаоі 2020 року кількість укладених договорів ОСЦПВ склала 2,24 млн. шт., що на 8,7 % більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Сума страхових платежів становить 1,65 млрд. грн. (+30%).

Страховики ОСЦПВ врегулювали понад 36,1 тис. вимог постраждалих в ДТП, за якими виплатили 703,3 млн. грн.

Показник кількості врегульованих вимог зріс на 9,1 % у порівнянні з третім кварталом 2019 року, суми виплат - на 13,1%.

Трійка страховиків-лідерів за кількістю укладених договорів залишилась незмінною з попереднього кварталу: НАСК «ОРАНТА», СГ «ТАС» та «УПСК». Лідерами за кількістю врегульованих вимог постраждалих є СГ «ТАС», НАСК «ОРАНТА», «УПСК».

Середній строк врегулювання страхових вимог за шкоду, заподіяну майну, в третьому кварталі 2020 року склав 73 дні (для вимог, врегульованих у строк до 365 днів) проти показника 77 днів у 2 кв. цього року. В системі прямого врегулювання збитків (ПВЗ) середній строк врегулювання - 40 днів, що на три дні менше, ніж минулого кварталу. Частки вимог, врегульованих в термін до 60 днів після дати ДТП та до 90 днів, збільшились на 2,5 та 4 в.п. відповідно (з 55,3% до 57,7% та з 69,9% до 73,9%).

До МТСБУ у 3 кв. 2020 р. надійшло 328 скарг від потерпілих та страхувальників на дії страхових компаній, що на 48 скарг менше, ніж у попередньому 2-му кв. 2020 р., і на 72 скарги менше, ніж за показниками аналогічного періоду минулого року. Тренд до зниження кількості скарг тримається весь 2020 р.

Рівень скарг вперше за тривалий час у 3 кв. 2020 р. становить менше 1% (0,91%), що на 0,25% в.п. менше, ніж у попередньому кварталі. Найвищий рівень скарг зафіксований у страхових компаній «Омега» (9,8%), «Мега-гарант» (5,0%) та «АСКА» (5,0%).