Українці стали рідше скаржитися на страхові компанії |
У другому кварталі в Моторно-транспортне (страхове) бюро України надійшло 376 скарг від постраждалих і страхувальників на дії страхових компаній в сфері автоцивілки, що на 54 скарги (на 12,6%) менше, ніж в першому кварталі. У порівнянні з аналогічним періодом 2019 роки кількість скарг у другому кварталі 2020 зменшилася на 73 (або на 16,3%). Найвищий рівень скарг зафіксовано на страхові компанії АСКА (15,1%) і Омега (11,9%). Жодної скарги не надходило на роботу дванадцяти страховиків: Граве Україна, Оранта-Січ, Інтер-Поліс, СО Гарантія, Глобал Гарант, Ван Клік, Казна, СГ Оберіг, Юнівес, Колоннейд Україна, Мотор-Гарант, АСКО-Медсервіс. Середній строк врегулювання страхових вимог за шкоду, заподіяну майну, в 2 кв. 2020 року склав 77 днів з дати ДТП, в межах системи прямого врегулювання збитків - 43 дні. |