Кількість скарг на страховиків зросла на 22% - МТСБУ |
Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ) опублікувало підсумки діяльності страхових компаній, що реалізують автоцивілку, за I квартал 2020 року. Так, за січень-березень цього року в МТСБУ надійшло 430 скарг від постраждалих і страхувальників - це на 77 скарг більше, ніж в 4-му кварталі 2019 року. Лідер за кількістю скарг - СК Омега (17,7%). За його словами, Бюро зараз працює над впровадженням системи розгляду скарг на страховиків ОСЦПВ ( «омбудсмен з ОСЦПВ»). Ця послуга для постраждалих буде безкоштовною. У Бюро сподіваються, що вона дасть можливість вирішити проблему оперативно, без зайвих юридичних та судових витрат для клієнтів СК. В межах системи прямого врегулювання збитків (ПУУ) середній термін виплати значно знизився (на 6 днів), склавши 41 день. Скорочення термінів врегулювання як по системі ПУУ, так і в рамках звичайної системи є стабільною тенденцією, кажуть в МТСБУ. У порівнянні з відповідним періодом минулого року (1 кв. 2019) спостерігається істотне поліпшення показників: терміни врегулювання скоротилися на 21 день (ПУУ) і 7 днів відповідно. В термін до 60 днів страховики врегулювали 62,4% вимог, до 90 днів - 75,2%, до 120 днів - 82,9%. |