Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Авто, майно, життя: що страхують українці і як вплинув карантин

У 2019 році страховий ринок в Україні був на підйомі і зріс більш ніж на 20%. Але цього року прийшов коронавірус і ситуація ускладнилася.

ЗМІ розповідають, який зараз стан справ на страховому ринку, що страхують українці і чи змінилася ситуація в зв'язку з карантином.

Згідно з офіційною статистикою Національної комісії з регулювання ринків і фінансових послуг, за дев'ять місяців 2019 року обсяг чистих страхових премій (плата за страхування, яку зобов'язаний сплатити той, хто вирішив будь-що застрахувати) зріс майже на 20%.

У той же час за цей період кількість укладених договорів зменшилася на 2,4%.

Зокрема, зменшилася кількість укладених договорів страхування від нещасних випадків на транспорті на 6,3%. Також зменшилася кількість укладених договорів страхування від нещасних випадків на 7,1%. Незважаючи на це, зростання ринку минулого року було істотним, і це не межа.

Одне із завдань, яке дозволяє вирішити страховка, – це забезпечити підтримку собі і своїм рідним у разі несприятливої ситуації і ризиків, пов'язаних із нею. Це може бути ситуація, пов'язана зі здоров'ям або об'єктом майна, або з життям. Європейський досвід показує і підтверджує, що працююючий інститут страхування – необхідна умова для нормального розвитку суспільства. Тому страхування в Україні розвиватиметься, – зазначають страховики.

Проте, застрахованих українців досі не так багато. За деякими даними, частка застрахованих (з тих чи інших видів страхування) українців зараз не перевищує 12%.

Страхування поки не найпопулярніша фінансова послуга. Усвідомлення важливості і зростання інтересу відбуваються повільно, особливо в періоди криз і скорочення доходів населення. Але суть страхування в тому, що страховка не поверне автомобіль, але допоможе його відновити, відремонтувати; також страховка допоможе відновити здоров'я. У міру того, як люди стикаються з реальною роботою страхових компаній, зростає усвідомлений попит на страхування.

Володимир Шевченко, генеральний директор МТСБУ, пояснює, що ОСАЦВ – традиційно один з найпоширеніших в Україні страхових продуктів (понад 8 млн договорів за 2019 р.). Кількість договорів добровільного автострахування КАСКО значно менше (540 тис. шт. за 9 міс. 2019 р.)

"На зростання ОСАЦВ впливає два основних фактори: збільшення автопарку в країні і контроль за наявністю полісів ОСАЦВ, який дає можливість мінімізувати кількість автовласників, які не мають поліса, і оборот фальшивих/фальсифікованих полісів", – каже Шевченко.


Як змінилася ситуація через карантин

Ситуація з коронавірусом і карантином вплинула і на страховий ринок. У компаніях зазначають, що про масові тенденції поки що говорити рано, але вже є певні зміни. Генеральний директор Асоціації "Страховий бізнес" В'ячеслав Черняховський в коментарі "Сьогодні" розповів, що майже перестали укладати туристичні договори страхування і "зелені карти" для виїзду на автомобілях за кордон.

"Зменшилася кількість укладених договорів зі страхування домашнього майна, оскільки люди сидять вдома, а також і страхування цивільної авіації, тому що літаки "сидять на землі". Але при цьому є і позитив: зменшилася кількість заявлених подій в результаті ДТП (КАСКО і ОСАЦВ), з'явився попит на страхування здоров'я "від коронавірусу" і просто страхування життя від "смерті з будь-якої причини", хоча не великий", – пояснює Черняховський.

Він додав, що загальні очікування галузі – вкрай негативні, оскільки зупинки в роботі підприємств і загальне падіння доходів населення призведе до скорочення платоспроможного попиту на страхові послуги.

Стосовно автомобільного страхування, то Володимир Шевченко зазначає, що, за попередніми оцінками, карантин ніяк не вплинув на покупку або переукладання договорів ОСАЦВ, тому що це обов'язковий вид страхування. Введення карантину нічого не змінило – поліс ОСАЦВ, відповідно до закону, повинен бути у кожного автовласника.

"Швидше за все, за час карантину зросте кількість електронних полісів, але яка роль в цьому саме карантину, враховуючи, що кількість електронних договорів і їх частка в загальній кількості зростає постійно – важко точно сказати. Наприклад, за підсумками минулого року частка ЕП становила близько 15%, а за підсумками тільки січня цього року – вже 29%. При цьому деякі страховики зазначають, що кількість звернень за страховим відшкодуванням за ОСАЦВ і КАСКО впало приблизно на третину, що викликано зменшенням трафіку і аварійності на дорогах у зв'язку з карантином ", – каже Шевченко.

Дійсно, експерти зазначають, що карантин сприятиме діджиталізації і появі на ринку страхування нових продуктів. Яна Рогоза, андеррайтер зі страхування відповідальності, розповідає, що нещодавно до них звернувся клієнт з проханням застрахувати комп'ютерну техніку компанії, передану співробітникам у користування додому на час карантину.