Українцям роз'яснили про страховий захист на період пандемії коронавірусу |
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг) рекомендує клієнтам страхових компаній України переконатися в тому, що їхній страховий поліс за договором страхування покриває ризик епідемії і/або пандемії, щоб уникнути непорозумінь при пред'явленні вимог у разі підтвердження цього захворювання. У прес-службі Нацкомфінпослуг нагадали, що 11 березня Всесвітня організація охорони здоров'я оголосила про пандемію коронавірусу COVID-19 у світі. Згідно з повідомленням, у міжнародній практиці страхування, як правило, пов'язані з масовими епідеміями або пандеміями випадки захворювань, які вимагають застосування комплексу карантинних заходів, є форс-мажором і не вважаються страховими, тобто страхові компанії мають законні підстави для відмови у страховій виплаті. «У зв'язку з цим Нацкомфінпослуг рекомендує споживачам фінансових послуг зі страхування переконатися у наявності страхового захисту за договором страхування під час пандемії», - сказано в повідомленні. Зокрема, уточнити цю інформацію можна в договорі страхування в розділі «Виключення із страхових випадків і обмеження страхування». У зв'язку з цим у Нацкомфінпослуг закликали страхові компанії України при укладанні договорів страхування інформувати клієнтів про наявність чи відсутність даного страхової захисту від коронавірусу. «Щоб уникнути непорозумінь Нацкомфінпослуг рекомендує страховикам і страховим посередникам при укладанні договорів страхування інформувати страхувальників про наявність чи відсутність страхового захисту на період пандемії COVID-19 і оприлюднити цю інформацію в мережі інтернет, а також в інших доступних для страхувальників місцях», - підкреслюється в повідомленні. |