Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Стало відомо, скільки українці витрачають на страхування своїх автомобілів

Звіти Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, в останні роки свідчать про збільшення попиту на послуги автострахування.

Автострахування в Україні посідає провідну позицію серед всіх інших видів страхування: за такими договорами надходить найбільше страхових платежів і здійснюється страхових виплат.

Як пишуть ЗМІ, тільки за 9 місяців минулого року за страхування КАСКО (застрахований сам автомобіль) і ОСЦПВ (застрахована відповідальність автовласника перед третіми особами) разом українці заплатили 9,5 млрд грн (3,7 млрд грн - з автоцивілки і 5,8 млрд грн по КАСКО).

Страхові компанії виплатили за 9 місяців минулого року по КАСКО і ОСЦПВ 4,4 млрд грн (1,8 млрд грн по ОСЦПВ і 2,6 млрд грн по КАСКО), рівень виплат - відсоток від отриманих платежів, які страховики спрямовують на виплати постраждалим, складає близько 46%.

Кількість полісів автоцивілки в українських автовласників-фізичних осіб набагато більше, ніж КАСКО (за 9 місяців 2019 року було укладено майже 6,1 млн шт. проти 0,54 млн у КАСКО) - позначається законодавча вимога про наявність поліса ОСАЦВ і більш висока вартість полісів КАСКО.

Статистичні дані за останні роки свідчать про збільшення попиту на автострахування.

Кількість договорів ОСЦПВ збільшується щорічно приблизно на 4%. Кількість полісів КАСКО (за підсумками 9 міс. 2018-2019 рр.) зросла на 68%, при цьому істотно знизився середній платіж. Це показує, що основне зростання продажів таких полісів сталося в сегменті дешевих продуктів страхування, наприклад, "Міні-КАСКО", "КАСКО до автоцивілки" та інших з обмеженням по страховій сумі в 100 тисяч гривень і мінімальним набором страхових ризиків або наявністю тільки ризику пошкодження в результаті ДТП, коли власник поліса сам не був винуватцем ДТП.

"За 9 місяців минулого року рівень чистих страхових виплат за внутрішніми договорами ОСЦПВ склав 50,5%, а з КАСКО - 49,2%. Однак не можна сказати, що страховики багатіють на автострахуванні: решта 50% не є чистим прибутком. Від страхових премій, тобто суми заплачених клієнтами страхової компанії грошей, страховики повинні віддати 3% в фонд Моторного (транспортного) страхового бюро України, яке є гарантом відшкодування за збитки, понесені під час ДТП з вини незастрахованих водіїв і в ряді інших випадків, ще 3% податку на прибуток потрібно віддати в державний бюджет відразу, а потім ще і 18% з підсумкового фінансового результату. Крім того, страхові компанії несуть адміністративні витрати, повинні оплачувати роботу своїх страхових агентів, ведення бази електронних полісів, дистрибуцію послуг, утримання офісів. Тому рентабельність автострахування не така вже й велика - 5-12%", - пояснює особливості діяльності страхових компаній генеральний директор Асоціації Страховий бізнес В'ячеслав Черняховський.

На думку експертів, поліс ОСЦПВ має 80-90% українських автовласників, а КАСКО - не більше 10%. При цьому попит на КАСКО у міру виходу країни з економічної кризи поступово зростає. Адже якщо автоцивілка покриває відповідальність автовласника перед третіми особами в разі його провини в ДТП, то КАСКО покриває майновий збиток для автомобіля страхувальника незалежно від винуватця ДТП, і в ряді випадків, не пов'язаних з ними - викрадення автомобіля, пошкодження від стихійних лих, протиправних дій тощо.