Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Страхові компанії з'ясували, де найчастіше авіапасажири втрачають свій багаж

Сервіс Aviasales спільно зі страховиками провів опитування авіапасажирів у грудні 2019 року і з'ясував, де найчастіше мандрівники втрачають свій багаж.

У 40% респондентів багаж загубився або пошкодився на внутрішніх рейсах, 38% опитаних втрачали сумки і валізи на транзит в Європі, 15% - на транзит в Азії і 7% - на транзит в США.

За даними опитування, проведеного в грудні 2019 року в соціальних мережах, половина мандрівників стабільно відправляється у відпустку тільки з ручною поклажею, а друга половина ніколи не виїде без чемодана. При цьому 5% відзначили, що стикалися з втратою багажу. На питання про те, страхували пасажири багаж від втрати або затримки, ствердно відповіли 16%.

Всього в опитуванні взяли участь близько 80 тис. Чоловік, кожен з яких міг відповісти на будь-який обраний питання або на всі запропоновані питання.

Ризик «Захист багажу» можна включити за своїм бажанням в поліс страхування мандрівників. У разі втрати або затримки багажу перевізником більш ніж на 4 години, страхова компанія відшкодовує витрати на придбання предметів особистої гігієни, необхідного одягу та взуття в межах страхових лімітів. Середня сума виплати у зв'язку з втратою валізи або сумки в середньому становить 500 євро за 1 місце.

В основному виплати проводяться у зв'язку з затримкою багажу, втрата відбувається значно рідше.

Втрата і пошкодження багажу - світова проблема. За даними звіту SITA 2019 Bag IT Insights, в 2018 році мандрівники зареєстрували приблизно 4,3 млрд сумок, з яких «постраждали» 24,8 млн (5% - загублені або вкрадені, 18% - пошкоджені або розкриті, 77% - затримані) . При цьому якість обробки і доставки багажу постійно поліпшується.

У порівнянні з 2007 роком кількість авіапасажирів в світі збільшилася вдвічі, також вдвічі скоротився обсяг втрачених або пошкоджених особистих речей. У Європі в 2018 році на тисячу чоловік доводилося 7,29 «проблемних» валіз і сумок (в 2007 році - 16,6), Північній Америці - 2,85 (у 2007 - 7), країнах Азії - 1,77 (у 2007 - 3).

При настанні події, що має ознаки страхового випадку, необхідно протягом 24 годин з моменту виявлення факту пропажі, отримання пошкодженого багажу або затримки його видачі повідомити посадовим особам авіакомпанії, морський лінії чи іншого перевізника, під відповідальністю яких знаходився зареєстрований багаж. Потім потрібно оформити свої претензії до перевізника і отримати акт про факт пропажі, повної загибелі або затримки багажу. І після цього зв'язатися зі страховою компанією за телефоном, вказаним у страховому полісі, і повідомити про те, що трапилося, кажуть страховики.

За матеріалами: Форіншурер