Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Водії в Україні зможуть оперативно повідомляти про ями на дорогах

"Укравтодор" почав працювати з популярною системою навігації, в якій водії відзначають стан доріг, ями, пробки і неналежну поведінку поліцейських патрулів.

Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури (МІУ).

"Тепер відомство зможе оперативно отримувати скарги водіїв на стан доріг", - відзначають в МІУ.

Відтепер всі скарги на автодороги, що надходять від користувачів, будуть збиратися в єдину базу, яка доступна для дорожньої служби в режимі реального часу.

Таким чином відомство зможе зібрати максимально повну інформацію про стан покриття по всій країні. А також оперативно отримувати повідомлення про ожеледицю або обмеження в русі через аварію і реагувати на них. Вся інформація подається з точними GPS-координатами, а також з фотографіями і коментарями від водіїв, якщо останні їх додали в навігаційну систему.

Поки співпрацю з системою Waze тестується у Львівській та Дніпропетровській областях. Але в подальшому вона пошириться на всю країну.

"Ми зможемо ще більш оперативно реагувати на скарги громадян та зосередити нашу увагу в першу чергу на найбільш проблемних ділянках доріг", - вважає глава "Укравтодору" Олександр Кубрак.

Нагадуємо, що в "Укравтодорі" цілодобово працює аналітично-диспетчерська група, яка приймає скарги від громадян: (044) 287-11-40.