Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

На які страхові компанії скаржилися найбільше у березні-серпні 2019?

Нацкомфінпослуг оновила інформацію про роботу зі зверненнями громадян та юридичних осіб щодо дій страхових компаній.

За березень-серпень 2019 року було отримано 2533 скарги на роботу страховиків.

Звернення надходили від фізичних та юридичних осіб, включно з народними депутатами, КМУ, Адміністрацією Президента, парламентські комітети, міністерства і відомства.

Про це йдеться у звіті Нацкомфінпослуг.

Питання, з якими зверталися громадяни, стосувалися насамперед дотримання законодавства у сфері страхових послуг.

В цілому загальний обсяг виплат страхового відшкодування страховими компаніями за підсумками розгляду Нацкомфінпослуг звернень склав 38,8 млн грн. За інформацією Регулятора, на 4 страховика за звітний період в цілому надійшла 538 скарга. Загальний обсяг виплат страхових відшкодувань за підсумками розгляду звернень склав 18,3 млн грн.

Лідерами за кількістю скарг, що надійшли, стали УАСК «АСКА» (167, доплачено після втручання регулятора 6,3 млн грн.), АСК «Омега» (156, доплачено 8,6 млн грн), НАСК «Оранта» (121, доплачено 2 млн грн) і СК «Ю.Ес.Ай» (94, доплачено 1,4 млн грн).

На що найчастіше скаржилися страхувальники?

- Порушення термінів виплати або зменшення суми страхового відшкодування
- Відмова у виплаті пені за несвоєчасне страхове відшкодування
- Безпідставна відмова страхової компанії у виплаті
- Незгода страхувальника щодо визначення розміру відшкодування витрат, пов'язаних з пошкодженням транспортного засобу.