Продажі туристичних страховок в Україні в 2019 році виростуть мінімум на третину. Такі прогнози роблять ключові гравці ринку туристичного страхування, яких опитало видання DELO.ua.
«Ми бачимо значне зростання кількості проданих полісів для виїжджаючих за кордон українців. У нашій компанії в першому півріччі продажі зросли на 60% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року», - розповів голова правління страхової компанії «Європейське туристичне страхування» Мирослав Бойчин.
За словами директора з питань особистого страхування і управління страховими продуктами компанії «PZU Україна» Олени Іванової, кількість проданих полісів туристичного страхування в їх компанії збільшилася, в середньому, в 1,7-1,75 рази.
В СК "Рідна" показники продажів у сегменті туристичного страхування також поступово збільшуються.
Експерти називають ряд причин такого зростання: це і збільшення числа українців, офіційно працевлаштованих за кордоном (а для цього потрібен обов'язковий страховий захист), і спрощення в'їзду в європейські країни, і розвиток ринку дешевих перевезень (лоукостер, автобуси).
Але головна причина, на думку президента Української федерації убезпечення Андрія Перетяжко, - це поліпшення економічної ситуації в країні, зниження рівня інфляції та стабільний курс гривні.
«Долар в цьому році навіть трохи подешевшав, і це теж позитивно відбилося на продажах туристичних путівок і страховок», - підтверджує Мирослав Бойчин.
На його думку, в 2019 році продажі полісів туристичного страхування виростуть на третину в порівнянні з минулим роком. Андрій Перетяжко навіть більш оптимістичний: «Річне зростання складе від 30 до 45%», - прогнозує він.
|