Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

МТСБУ: кількість скарг на страховиків зростає за рахунок роботи автоюристів

МТСБУ у 1 кв. 2019 р. отримало 457 скарг від потерпілих та страхувальників на дії страхових компаній. Це на 86 скарг більше, ніж в попередньому кварталі.

Про це йдеться в повідомленні МТСБУ.

Рівень скарг теж дещо зріс – за підсумками 1 кв. 2019 р. він становить 1,39% від загальної кількості врегульованих вимог, тоді як в 4 кв. 2018 року показник становив– 1,24%.

Найбільшу кількість скарг отримано на СК «Галицька» (63 шт.), СК «ОМЕГА» (61), НАСК «ОРАНТА» (37 шт.).

На роботу шістьох страховиків: «АСКО-Донбас Північний», «Гарантія», «Експрес Страхування», «Саламандра», «Колоннейд Україна», «АСКО-Медсервіс»* та «Скарбниця» не надходило жодної скарги (*«АСКО-Медсервіс» не зробило також і жодної виплати протягом 1 кв. 2019 р.).

За показником «рівень скарг від потерпілих та страхувальників» (кількість скарг до загальної кількості врегульованих СК вимог) найгірші показники мають СК «ОМЕГА» (34,0%), СК «Галицька» (24,5%) та СК «СК «Інтер-Поліс» (8,1%).

«У першому кварталі цього року ми спостерігаємо певне збільшення скарг та відповідне погіршення показників «світлофору». На тлі зростання кількості та сум страхових виплат, при скорочення строків врегулювання та підвищення частки страхових подій, врегульованих у строки до 90 та 120 днів, є підстави вважати, що кількість скарг зростає в тому числі за рахунок діяльності так званих «автоюристів», які вводять в оману постраждалих в частині того, що без написання скарг до МТСБУ вони не отримають відшкодування. Проте страховики-члени МТСБУ повинні розуміти, що споживачі стають більш вимогливими до рівня сервісу, швидкості та зручності процедури врегулювання страхових подій, а тому створювати таку якість врегулювання та комунікацій з клієнтами, що не викликатимуть жодних обґрунтованих зауважень від них», – прокоментував генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко.