Туристичне страхування: як отримати медичну допомогу за кордоном |
У разі гострого захворювання туристична страховка покриє витрати на медичну допомогу, транспортування та ліки, що дозволить заощадити від кількох сотень до десятків тисяч євро/доларів. Експерти страхового ринку розповіли, як отримати медичну допомогу за кордоном і не залишитися без компенсації. Куди звертатися, якщо ви захворіли за кордоном Спеціаліст зареєструє страховий випадок і візьме на себе організаційні питання — від виклику лікаря або карети “швидкої допомоги” до складання фінансового звіту для страховика. Він підбере медичний заклад, поспілкується з медиками, домовиться про проведення діагностичних і терапевтичних процедур, проконтролює хід лікування. - Запитайте, чи включено в програму страхування життя від нещасних випадків і скільки виплачує страховик при їхньому настанні. - Дізнайтеся, як компенсуються медичні витрати: відразу або постфактум. Якщо страховик виплачує гроші лише після вашого повернення, візьміть із собою певну суму про всяк випадок. - Ознайомтеся з умовами договору. З’ясуйте, коли і за яких умов можна розраховувати на виплати. - Зберігайте електронну копію полісу (PDF-файл) на Гугл-диску або в електронній пошті, щоб мати доступ до документа з будь-якого пристрою. «Забийте» телефон асистансу в телефонну книгу, щоб в екстреній ситуації не витрачати час на пошуки. - Дзвінок в асистанс може коштувати недешево, особливо якщо в смартфоні встановлена українська “сімка”. Для економії можна використовувати SIM-карту місцевого оператора. За можливості телефонуйте зі стійки ресепшн готелю: в більшості випадків розмова буде безкоштовною. Якщо страховик компенсує перемовини з асистансом, записуйте всі розмови. |