Банер

КАСКО-Метр: пропозиція для заощадливих

КАСКО метр кілометр

Страхова компанія “Рідна” пропонує автострахування КАСКО з передплаченим пробігом.

Переваги страхової програми:
- Покриття усіх ризиків (повне КАСКО)
- Знижена ціна страховки
- Оплата частинами
- Без встановлення додаткових техзасобів

Дізнавайтеся подробиці та замовляйте страховку за телефоном/viber:

+38(067)3427090

Туристичне страхування: як отримати медичну допомогу за кордоном

У разі гострого захворювання туристична страховка покриє витрати на медичну допомогу, транспортування та ліки, що дозволить заощадити від кількох сотень до десятків тисяч євро/доларів.

Експерти страхового ринку розповіли, як отримати медичну допомогу за кордоном і не залишитися без компенсації.

Куди звертатися, якщо ви захворіли за кордоном

Якщо ви отримали травму або ваш стан здоров’я погіршився, — зателефонуйте в асистанську компанію, яка співпрацює зі страховиком. Телефон служби підтримки вказано на туристичному полісі. Розкажіть йому про наявні симптоми та повідомте необхідну інформацію: номер договору, ПІБ, місце перебування, телефон для зворотного зв’язку.

Спеціаліст зареєструє страховий випадок і візьме на себе організаційні питання — від виклику лікаря або карети “швидкої допомоги” до складання фінансового звіту для страховика. Він підбере медичний заклад, поспілкується з медиками, домовиться про проведення діагностичних і терапевтичних процедур, проконтролює хід лікування.

Коли дзвонити в асистанську компанію

Оптимальний варіант — зателефонувати в асистанс-компанію відразу. Це допоможе уникнути труднощів під час спілкування з іноземними медиками, які можуть неправильно зрозуміти ваші скарги. Крім того, ви отримаєте гарантії, що страховка для виїзду за кордон компенсує витрати на лікування.

Якщо ви не змогли зателефонувати в асистанс одразу, зробіть дзвінок після звернення за лікарською допомогою (впродовж двох днів). Компанія зафіксує страховий випадок і займеться його регулюванням вже постфактум.

При відкладеному зверненні лікування доведеться оплатити з власної кишені, оскільки страховик компенсує витрати вже після вашого повернення в Україну (впродовж 15 днів). Для отримання грошей необхідно зберегти чеки, виписки, рецепти та договори. Відсутність документів — привід для відмови у виплаті.

Що варто враховувати

- Під час оформлення полісу поцікавтеся, з якою компанією-асистансом співпрацює страховик. Дізнайтеся, з якими медичними установами приймаючої країни укладені договори на обслуговування.

- Запитайте, чи включено в програму страхування життя від нещасних випадків і скільки виплачує страховик при їхньому настанні.

- Дізнайтеся, як компенсуються медичні витрати: відразу або постфактум. Якщо страховик виплачує гроші лише після вашого повернення, візьміть із собою певну суму про всяк випадок.

- Ознайомтеся з умовами договору. З’ясуйте, коли і за яких умов можна розраховувати на виплати.

- Зберігайте електронну копію полісу (PDF-файл) на Гугл-диску або в електронній пошті, щоб мати доступ до документа з будь-якого пристрою. «Забийте» телефон асистансу в телефонну книгу, щоб в екстреній ситуації не витрачати час на пошуки.

- Дзвінок в асистанс може коштувати недешево, особливо якщо в смартфоні встановлена українська “сімка”. Для економії можна використовувати SIM-карту місцевого оператора. За можливості телефонуйте зі стійки ресепшн готелю: в більшості випадків розмова буде безкоштовною. Якщо страховик компенсує перемовини з асистансом, записуйте всі розмови.