НБУ з'ясував, що дратує клієнтів при отриманні фінансових послуг |
Згідно з результатами опитування, яке провів Національний Банк України у Twitter, основною проблемою в діяльності фінансових установ респонденти назвали односторонню зміну умов у договорах на надання фінансових послуг. Відсутністю прозорості в призначенні процентних ставок і незахищеністю персональних даних стурбовані 16% і 12% респондентів відповідно. Коментуючи результати опитування, НБУ підкреслив актуальність прийняття Законопроекту №2456-д «Про вдосконалення захисту прав споживачів фінансових послуг», який «дозволить вирішити ці, а також інші проблеми, на які активно скаржаться громадяни: оманливі процентні ставки по кредитах, незахищені персональні дані і нав'язливий характер послуг». |